נס זכתה בפרס המצוינות לספקים של אפלייד מטיריאלס

מקבל את פרס עם חיוך. מימין: שחר אפעל, מנכ"ל נס, וירון בן צבי, מנהל אפלייד מטיריאלס בישראל. צילום: יח"צ

חברת שירותי טכנולוגיות המידע נס (NESS)  זכתה בפרס המצוינות לספקים לשנת 2019 של אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) המובילה בפתרונות הנדסת חומרים, המשמשים לייצור של כמעט כל שבב חדש ותצוגה מתקדמת בעולם.

הפרס הוענק לנס עבור מצוינות בטכנולוגיות המידע. לאור ביצועיה בסטנדרטים עקביים נס מילאה בשנת 2019 תפקיד מרכזי בסיוע לאפלייד מטיריאלס להשיג מצוינות טכנית ותפעולית ולספק ללקוחותיה מוצרים מובילים בתעשייה.

מקבל את פרס עם חיוך. מימין: שחר אפעל, מנכ"ל נס, וירון בן צבי, מנהל מערכות המידע של אפלייד מטריאלס בישראל. צילום: יח"צ

מקבל את פרס עם חיוך. מימין: שחר אפעל, מנכ"ל נס, וירון בן צבי, מנהל מערכות המידע של אפלייד מטיריאלס בישראל. צילום: יח"צ

שחר אפעל, מנכ"ל נס, אמר: "אנו מודים לאפלייד מטיריאלס על מערכת יחסים ארוכת שנים אשר גולת הכותרת שלה היא פרס גלובאלי זה. כחברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות והגדולות בישראל, אנו מציעים ללקוחותינו את הידע, המקצוענות, המומחיות הטכנולוגית והשירות הבלתי מתפשר שלנו ואנו שמחים על הזיהוי וההוקרה של הערך המוסף המשמעותי שאנו מעניקים לאפלייד מטריאלס בכך שאנו מביאים את בשורת המצויינות הישראלית לזירה הבינלאומית" .

ג'יי קרלי, מנהל מידע ראשי באפלייד מטיריאלס, אמר: "שרשרת האספקה שלנו נסמכת על ספקים חדשניים, אג'יליים, המציגים ביצועים גבוהים ותומכים בעסקינו. אני מברך ומודה לחברת נס, זוכת פרס ההצטיינות שלנו בתחום ה-IT לשנת 2019, על תרומתה יוצאת הדופן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים