יום האישה הבינלאומי: עדי אשכנזי ומנהלות בכירות פתחו את המסחר בבורסה

03/03/2019 16:28
אירית איזקסון, יו"ר הבנק הבינלאומי, סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין, לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונ, ולבנה שיפמן, יו"ר מוניציפל בנק. ועדי אשכנזי. צילום: רלי כהן

הבורסה לניירות ערך פתחה היום (א') את שבוע המסחר בטקס חגיגי לרגל יום האישה הבינלאומי. האירוע נערך בשיתוף עם כ-60 בורסות בעולם שציינו את יום האישה הבינלאומי.

הטקס התקיים במעמד נשים מובילות בחברות בחברות הציבוריות הגדולות ובהשתתפות הקומיקאית שמפרסמת בימים אלו את הבורסה, עדי אשכנזי.

את המסחר פתחו אירית איזקסון, יו"ר הבנק הבינלאומי, סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין, לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונ, ולבנה שיפמן, יו"ר מוניציפל בנק.

משמאל לימין:  אירית איזקסון, יו"ר הבנק הבינלאומי, סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין, לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונ, ולבנה שיפמן, יו"ר מוניציפל בנק/. צילום: רלי כהן ן

לדברי איזקסון, "חייבות להיפתח הזדמנויות למחצית מכוח העבודה במשק ובכך לאפשר את תרומתן הכבירה של הנשים למשק ולכלכלה".

עדי אשכנזי. צילום: רלי כהן

עדי אשכנזי. צילום: רלי כהן

אשר טופילסקי אמרה כי "בתעשיית הבנקאות נשים פרצו דרך והיוו דוגמא לנשים נוספות לכהן בתפקידי מפתח. הראשונה הייתה גליה מאור, מנכ"לית בנק לאומי לשעבר וכיום מכהנות מנכ"ליות בבנקים המובילים. עלינו ללמוד ולהבין איך נכון לפרוץ ולנפץ תקרות זכוכית גם בתעשיות נוספות, בנוסף לתעשיית הבנקאות."

איתן הוסיפה ואמרה כי היא "לאורך ההיסטוריה, נשים הוכיחו את עוצמתן ותרומתן החשובה לחברה בכל תחומי החיים. אנו רואים יותר ויותר נשים מאיישות תפקידים משמעותיים בכל שכבות הניהול בתחומים שונים. תחום בולט במיוחד הוא תחום הפיננסים בו מכהנות ארבע מנכ"ליות בבנקים ורגולטוריות כמו מפקחת על הבנקים, יו"ר רשות לניירות ערך והממונה על ההגבלים העסקיים. עד לאחרונה כיהנו גם הממונה על שוק ההון ונגידת בנק ישראל וכולן כמובן מוכשרות מאוד".

שיפמן סיכמה ואמרה כי "זה שנים שהסקטור הבנקאי מוביל ברוב נשי נבחרת של מנהיגות מקצועית ואיכותית. נותר רק לקוות כי בשנים הקרובות נראה גידול משמעותי בייצוג הנשי גם בסקטורים נוספים, דבר אשר יתרום גם לחברות עצמן וגם לחברה הישראלית כולה."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים