ההיי-טק הישראלי חוזר ל-CeBIT – פרק ג' ואחרון

תערוכת ה-ICT הגדולה בעולם, CeBIT 2013, אליה הגיעו 6,000 מציגים ומאות אלפי מבקרים, הסתיימה באחרונה כאשר היא מציגה לעולם ההיי-טק הובלה ומרכזיות עולמית. השנה, לאחר מספר שנים ללא ביתן לאומי, השתתפו 6 חברות בפויליון הישראלי שיזמה MIW, בחסות קבוצת אנשים ומחשבים. לדברי דוד חוה, מנכ"ל MIW, יש בהופעה מרשימה של מדינה, דוגמת פולין לדוגמה, אשר הציגה נוכחות של מאות מטרים הנפרשים על מספר אולמות, השלכות על כל התעשייה במדינה. זאת, מאחר שאין ספק כי רבים בוחניה עתה את החברות הפולניות ודרכים לחבור אליהן, ללמוד אותן ולהיכנס לשוק.

דוד המשיך ואמר, כי עוצמת התערוכה, המפיצים הרבים, השחקנים בשווקים השונים וההירתמות הגרמנית להעצמת האירוע – כל אלה מציבים את תערוכת CeBIT 2013 למובילה בתחומה. לראייה: מאות אלפי מבקרים גדשו את האולמות ואת שטחי התערוכה. לסיום, הדגיש חוה את פועלו ועזרתו הישירה של פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, שסייע למאמצי חידוש הנוכחות הישראלית והביתן הלאומי.

גלעד קומורוב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקלריזן (Clarizen): "הופתענו מאד לטובה מההשתתפות בתערוכה. על אף מימדיה העצומים ואלפי המציגים, הצלחנו להתבלט ולייצר מאות לידים, עם לקוחות ושותפים פוטנציאלים שגילו התעניינות רבה בקלריזן ובפלטפורמת הענן שלנו לניהול פרויקטים ועבודה בארגון. לאור ההתנסות החיובית, בהחלט נשקול השתתפות חוזרת גם בשנה הבאה".

דוד פרידנברג, מנכ"ל צ'יפ פי סי טכנולוגיות (Chip PC Technologies), אמר כי ״הייתה התעניינות רבה בפתרונות המיחשוב של צ'יפ פי סי טכנולוגיות. יצרנו קשרים חדשים עם שותפים ולקוחות. אף על פי שהתערוכה היא כללית ונוגעת בכלל תחומי ה-IT, בלטו הידע וההתעניינות של המבקרים בפלטפורמות הווירטואליות והרצון שלהם ללמוד וליישם את טכנולוגיית המיחשוב הרזה של החברה״.

לדברי חיים בוקאי, סמנכ"ל שיווק בינלאומי ב-World8, "אנו היום ספק תקשורת סלולרית MVNO משמעותי בישראל, עם עשרות אלפי משתמשים. אנו מאפשרים הוזלה דרמטית בעלויות השיחות הבינלאומיות, בפתרון המאפשר שמירת המספר בחו"ל, בקרה ושקיפות מלאה למשתמש, ופשטות בתפעול. לא הצטרפתי לתערוכה כדי לחתום על עסקאות, אלא לטובת נראות בינלאומית ובניית מוניטין ומיתוג. אולם, בפועל, נפגשנו ללא תכנון מוקדם עם אחד הגופים המובילים בגרמניה, שראה אותנו מציגים. לאחר פגישה נוספת שערכנו, הוחלט עם נציגים נוספים על תחילת פיילוט כבר בימים הקרובים".

מזל שרים, מנכ"ל Netsource, אמר כי "החברה שלנו מונה כ-200 עובדים ומספקת בהצלחה רבה שירותי מיקור חוץ איכותי ותחרותי בתחומי המוקדים והתוכנה – הן לסטארט-אפים והן לחברות גדולות בישראל. הגענו ל-CeBIT 2013 כדי למצוא שותפים ולקוחות, ומצאנו את עצמנו בין הישראלים היחידים בתערוכת ענק המציעים שירותי פיתוח במיקור חוץ, כחלק מתנופת קידום פעילות אאוטסורסינג (Outsourcing) שלנו בעולם. מול נוכחות חוצה-אולמות של תעשיית מיקור חוץ של מגווון מדינות במזרח אירופה, ונציגות נכבדה של חברות הודו שגדשה את האולמות במימון ממשלתי, בלט הבידול שלנו כחברה איכותית המגיעה ממורשת היי-טק ישראלית. האירופאים הגיבו בחיוב ובציפייה לאיכות הישראלית שלנו. הצלחנו לבסס קשרים עם שותפים עסקיים ולקוחות, ואנחנו מקווים לבשר על תחילת הזמנות בפועל בקרוב".

גרשון זילברט, מנכ"ל Vivotext, אמר כי "הצגנו את טכנולוגית המרת טקסט לדיבור עם מאפייני הבעה אנושיים, המשתווים להקלטות של קריינים מקצועיים. הטכנולוגיה היא הראשונה מסוגה בעולם, המאפשרת שליטה מלאה בהבעת רגשות, תזמון ומנגינת הדיבור. המערכת התקבלה בהתלהבות רבה במגוון רחב של תחומים, במיוחד בתחום ה-e-learning ובתחום השיווק והפרסום המקוון. זאת, כמענה לצורך ההולך וגדל לפרסונליזציה של המסרים".

חברי הפויליון הישראלי חוגגים במסיבות הנערכות בסוף יום מתיש במתחם התערוכה

מימין: דוד חוה - מנכ"ל MIW, חיים בוקאי - סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-World8

מיכל קופמן, סמנכ"ל שיווק בינלאומי ב-Wachitoo

מימין: יוני ברקאי - נציג התערוכה בישראל, דוד חוה - מנכ"ל MIW

מימין: גלעד קומורוב - סמנכ"ל שיווק בינלאומי בקלריזן, חיליק הוכברג - דירקטור שירותים מקצועיים בקלריזן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים