הלחץ עזר: שי קופרמן ימונה לראש מינהל הטכנולוגיות של המשטרה

קופרמן ימונה לאחר שהתפקיד לא היה מאויש בזמן האחרון, עקב הזזתו של הראש הקודם, אלון לבבי, אחרי כחודש בלבד ● עקב ההחלטה למנות לתפקיד ראש מינהל הטכנולוגיות את לבבי ולא אותו עמד קופרמן לפרוש מהשירות, אולם עתה הוא נעתר לבקשת המפכ"ל, יוחנן דנינו, וימשיך לשרת במשטרה ● ההודעה על מינויו של קופרמן לתפקיד תימסר בימים הקרובים

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, עומד להודיע בימים הקרובים על מינוי של ניצב שי קופרמן לתפקיד ראש מינהל הטכנולוגיות של המשטרה. קופרמן ימונה לתפקיד במקומו של ניר מריאש, שפרש בראשית הקיץ האחרון.

בתחילה מינה המפכ"ל דנינו לתפקיד את תנ"צ אלון לבבי – עובדה שגרמה אכזבה עמוקה לקופרמן ולמקורביו בתעשייה. בעקבות זאת הודיע קופרמן, כי החליט לסיים את תקופתו במשטרה בתום 26 שנות שירות. אולם, חודש אחרי שלבבי נכנס לתפקידו הוא הועבר על ידי המפכ"ל לתפקיד אחר במטה הארצי – דובר המשטרה. יצוין, כי מאז שלבבי הועבר מתפקידו לא אויש תפקיד ראש מינהל הטכנולוגיות.

המהלכים שנקט המפכ"ל בכל הקשור למינוי ראש מינהל הטכנולוגיות ויחסו לקופרמן עוררו ביקורת ציבורית רבה, הן בקרב הדרגים המקצועיים במנ"ט והן בקרב מנהלים בתעשייה שמכירים את קופרמן שנים רבות. אותם מנהלים מתחו ביקורת על התנהלות המפכ"ל ואמרו, כי הוא לא מקדיש תשומת לב רבה מספיק לתפקיד ומעדיף למנות דובר אישי במקום קצין ליחידה חשובה.

קופרמן הודיע, כי ימשיך למלא את תפקידו בנאמנות עד לפרישה, ובחודשיים האחרונים סייע למפכ"ל ולמטה הארצי להתכונן לקראת אירועי ספטמבר, על רקע הדיונים בעצרת האו"ם וכוונת הפלסטינים לבקש מהאו"ם להכיר במדינה פלסטינית עצמאית. נראה, כי עבודתו המקצועית של קופרמן שכנעה את דנינו לבחור בו לתפקיד, מה שגם שבהזדמנויות שונות הוא אמר לקופרמן, כי אין לו שום דבר אישי נגדו וכי הוא נקט את המהלכים הקודמים עקב אילוצי המערכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים