עומרי נגרי מונה לסמנכ"ל ניהול לקוחות טכני בסטארט-אפ פורט

עומרי נגרי, סמנכ"ל ניהול לקוחות טכני בסטארט-אפ פורט.

עומרי נגרי מונה לסמנכ"ל ניהול לקוחות טכני (VP of Technical Success) בחברת הסטארט-אפ פורט (Port), המפתחת פורטל פנימי אשר מיועד למפתחים בארגון. נגרי יוביל בחברה את הצוות שאחראי על ליווי הלקוחות משלב התכנון, הארכיטקטורה, ההטמעה הטכנית והשילוב המלא בתהליכי העבודה, בכדי להשיג יעילות ויכולות חדשות בארגונים, ולתמוך בהשגת היעדים העסקיים של החברות. לנגרי – בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב – ניסיון מגוון בתחומי ליווי טכני של לקוחות, פיתוח ומוצר. הוא שימש בתפקידו האחרון כדירקטור בכיר לפתרונות וארכיטקטורת לקוחות בחברת סינק (Snyk) ולפני כן כמנהל פתרונות הנדסיים בחברת אדוריק (Adoric). החזון שהוא מביא ל-פורט הוא יצירת מתודולוגיה ייחודית שתעזור ללקוחות לבצע את תהליך הטרנספורמציה והשגת הערך המירבי מהר ככל שניתן, תוך גישה שירותית וחוויית לקוח מקסימלית.

זוהר עיני, מייסד שותף ומנכ"ל פורט: "עומרי מביא עימו ניסיון של עבודה עם חברות Fortune 500 ותאגידים גדולים, המהווים חלק חשוב משוק היעד שלנו. יש לו נקודת מבט ייחודית על התחום של ליווי לקוחות של הפלטפורמה בשלב הקריטי ביותר של ההטמעה הראשונית, ובהמשך של אימוץ מוצרים ופיצ'רים חדשים ומתן מענה לצרכים שעולים מהשטח. ניסיונו ויכולותיו ישמשו אותו בהקמה וחיזוק של מערך ה-Customer Success בפורט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים