דורלופ מינתה שני בכירים להנהלת החברה

המינויים החדשים בחברה - יותם פפרמן, סמנכ"ל צמיחה, וליאת פנחס טל, ראש מחלקת כספים, דורלופ.

חברת ההיי-טק הישראלית דורלופ (DoorLoop) – חברת SaaS הפועלת בתחום ה-Prop-Tech ומפתחת פלטפורמה ייחודית ומתקדמת לניהול נכסי נדל"ן להשכרה – הודיעה אתמול על גיוס מינויים בכירים להנהלת החברה – כחלק מצמיחתה והרחבת פעילותה.

יותם פפרמן מונה לתפקיד סמנכ"ל צמיחה (VP of Growth), ויוביל את צוות הצמיחה של החברה לרבות פיתוח וביצוע אסטרטגיות צמיחה חדשות, תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוותי המכירות, המוצר וה-Data.

לתפקידו מביא פפרמן ניסיון עשיר של 14 שנים במגוון תפקידי ניהול בכירים בעולמות השיווק והאסטרטגיה. בעברו הוביל כמה מהחברות הגדולות בעולם בתחומי ה-Creative Tech וה-AdTech, כשבתפקידו האחרון כיהן כמנהל שיווק ראשי ולפני כן עסק בייעוץ אסטרטגיה עסקית באוברלנד. הוא בוגר תואר שני במשפטים ותואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן.

"אני שמח להצטרף לצוות המדהים של דורלופ", אמר פפרמן. "החברה צוברת תאוצה אדירה, ואני נרגש להיות חלק מהמסע הזה. אני מאמין שעם עבודה משותפת ואסטרטגיה נכונה, נוכל להביא את דורלופ להובלת השוק בתוך מספר שנים בודדות".
ליאת פנחס טל תכהן בתפקיד ראש מחלקת כספים (Head Of Finance). פנחס טל היא רואת חשבון ובוגרת משרד PwC Israel, מביאה עימה שבע שנות ניסיון במגוון תפקידי ניהול ובקרת כספים. בתפקידה האחרון כיהנה כחשבת גלובלית (Finance Global Controller) בחברת רידיפיין מיט (Redefine Meat), שם הייתה אחראית על בניית והובלת צוות החשבות וכן כאמונה על הכנת וניתוח כל הדו"חות הכספיים וניהול חשבונאות. לפני כן עבדה כחשבת קונצרנית בחברת תנובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים