מפגש נשים על GenAI ופוליטיקה ארגונית

הנשים בפאנל. מימין לשמאל: מגי שניידר מקלאודזון; שירה רז-מייזנר ממטריקס; מור שלזינגר מגוגל; ויעל גרינברגר מ-Compete.

קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, ו-גוגל קלאוד (Google Cloud) ערכו באחרונה אירוע לקהילת בוגרות תוכנית המנטורינג של Woman2Woman, הפועלת במטרה להוביל שינוי בחברה בארץ, על ידי הצמחת הדור הבא של המנהיגות במדינת ישראל.

לאירוע הגיעו כ-100 נשים בכירות מחברות וארגונים שונים במשק, דוגמת אינטל, אפל, שטראוס, אל על, מון אקטיב, Booking.com, iAngels, eToro, AppsFlyer, Wix, Team8, Fiverr, Rapid7 ועוד.

ההתכנסות נערכה על רקע נתונים שהתפרסמו לאחרונה, המצביעים על כך ששליש בלבד מהנשים משתמשות בכלי GenAI בחייהן המקצועיים והאישיים, זאת לעומת 50% מהגברים – כך לפי דו"ח של מכון המחקר צ'רטר (Charter), וכן על בסיס ניתוח של אתר חיפוש העבודה Flexjobs.

באירוע סקרה מרים קורוב מגוגל קלאוד את הטכנולוגיות החדשות של גוגל בתחום, וכיצד הן מסייעות לייעל תהליכי עבודה. לאחריה דיברה הילה נגה, ראש צוות בגוגל, והדגישה את החשיבות של טיפוח מערכות יחסים פנים-ארגוניות וכיצד קשרים אלו עשויים לתרום משמעותית לצמיחת הקריירה.

גולת הכותרת של האירוע היה פאנל, שהתמקד בפיתוח מערכות יחסים וביסוס אמון ליצירת אימפקט אישי במקום העבודה. את הפאנל הנחתה מגי שניידר, מובילת אזור EMEA ב-קלאודזון, והשתתפו בו שירה רז-מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס; מור שלזינגר, דירקטורית הנדסה בגוגל ומנטורית בתכנית W2W, ויעל גרינברגר, דירקטורית שיווק גלובלית ב-Compete. הפאנליסטיות שיתפו מניסיונן האישי ונתנו טיפים על יצירת קשרים משמעותיים, ביסוס אמון וניהול יעיל של קונפליקטים במקום העבודה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

נשות קהילת W2W באירוע שערכות גוגל קלאוד וקלאודזון.

נשות קהילת W2W באירוע שערכות גוגל קלאוד וקלאודזון. צילום: קלאודזון

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים