שאלון ראש השנה של אנשים ומחשבים: מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד מערכות

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"אלעד מערכות תמשיך את מגמת הצמיחה והעצמת ההיצע ללקוחות בתחום ניהול הידע. בין היתר, שדרוג פתרון ניהול המסמכים, ה-ShareDocs, לגרסת 2010 SharePoint, התנעת שירותי הענן והצגת פיתרון משולב CRM ו-ShareDocs. כמו כן, אנו מתכננים הכפלת פרויקטי SharePoint, בעיקר בתחום הפורטלים, ומצפים לגידול של 50% בפרויקטי Dynamics CRM.

בנוסף, אנו עובדים על חידושים בתשתיות הפנימיות של החברה: מערכת ERP שתתמוך בהמשך ההתייעלות, דוחות כספיים בסטנדרט של חברה ציבורית, שיפור מערכות הגיוס והתאמתן לצרכי מכרז החשכ"ל, מיסוד ושיפור מודל המכירות.

בתחום משאבי האנוש, אנו צופים לצמיחה ניכרת בשנה הקרובה ולזכייה ב-20% ממשרות מכרז החשכ"ל בו זכינו לאחרונה. אלעד הציבה לעצמה לחזק הקשר עם עובדי-חוץ,  ובנתה  תוכנית שאפתנית הכוללת ביצוע שמונה פרויקטי HR של השקעה בעובדים".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"ללכת מוקדם יותר הביתה, לשפר את הכושר הגופני ולהשקיע בלימוד עצמי מרחוק".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"זו הייתה שנה של עמידה ביעדים עם תוצאות עסקיות מעולות והישגים בהחלט מרשימים. הצלחנו להביא לשיפור האיכות באלעד בכל הפרמטרים. בין היתר ביצענו רכישה והטמעה מוצלחת של פעילות Dynamics CRM מחברת אירון והפכנו למרכז מומחים שאין שני לו בארץ. אלעד מערכות היא החברה היחידה שזכתה במכרז החשכ"ל בכל האשכולות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים