מיכאל ברלין מונה למנכ"ל טופ סולושנס

ברלין מונה למנכ"ל לאחר עשר שנים בחברה, שבמהלכן התקדם במעלה התפקידים, כשתפקידו הראשון בחברה היה מנהל מכירות ופיתוח עסקי, ובשנים האחרונות כיהן כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל מכירות

מיכאל ברלין - מנכ"ל טופ סולושנס.

מיכאל ברלין מונה למנכ"ל חברת טופ סולושנס (Top Solutions) מבית טופ מערכות, המתמחה בפתרונות לניהול תהליכים עסקיים וטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים. טופ סולושנס מפתחת ומשווקת מערכות לניהול משימות ותהליכים עסקיים, ניהול תהליכי הערכה ומשוב, ניהול חווית לקוח, ניהול תהליכי גיוס, ניהול רגולציה, פתרונות GRC ואיכות.

בתפקידו האחרון שימש ברלין כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל מכירות בחברה. את דרכו בטופ סולושנס החל  לפני כעשר שנים, במהלכן התקדם במעלה התפקידים, כשתפקידו הראשון בחברה היה מנהל מכירות ופיתוח עסקי, משם התקדם לתפקיד משנה למנכ"ל ובשנים האחרונות התווסף לו התפקיד של סמנכ"ל מכירות, במסגרתו היה אחראי על כל הפעילות העסקית בחברה. לפני הגעתו לטופ סולושנס ניהל ברלין חטיבות פרויקטים במספר חברות עם היקפי פרויקטים גדולים וניהל עשרות עובדים.

לברלין תואר שני MBA במינהל עסקים עם התמחות בשיווק.

"מטרתי העיקרית היא להאיץ באופן משמעותי את צמיחת החברה", אמר ברלין לרגל מינויו, והוסיף, כי: "כשחקן למרחקים ארוכים, אני רואה בלקוח שותף לכל דבר. שותפות ארוכת טווח עם הלקוחות מייצרת ערך לשני הצדדים והיא המרכיב החשוב ביותר להצלחה. בנוסף למצוינות עסקית, הכוללת את הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים והמדויקים ביותר, אנו מייחסים חשיבות רבה לחוויית הלקוח ומתן מענה מדויק לצרכיו. אני מאמין בהון האנושי המצוין שיש בחברה ובמחויבות של כל אחד מהם להצלחה משותפת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים