Generachain – הכנס הראשון בחברה הערבית שעסק בעולמות הקריפטו

מימין לשמאל: עלא בשראם, מפיק האירוע; נעה משיח, מנכ"לית איגוד הביטקוין בישראל; ו-יובל רואש, מייסד ומנכ"ל Bits of Gold.

באווירת חג המולד התכנסו אתמול (ד') בנצרת מאות משתתפי הכנס הראשון בתחום המטבעות הדיגיטליים לחברה הערבית.

עשרות דוברים הציגו בפני קהל רב של מתעניינים נושאים הקשורים למטבעות דיגיטליים, NFT, יזמות בתחום, המטאברס (Metaverse) ועוד. בדגש על צעדים ראשונים בתחומים חדשניים אלו.

הכנס אורגן על ידי קבוצה של יזמים מעולם הבלוקצ'יין, במטרה להפיץ מודעות וליצור מרחב רחב לידע, נטוורקינג והשתתפות בניית פרויקטים ויוזמות עתידית.

את הרצאות הפתיחה בכנס, אותו הנחה שדרן חדשות i24 בליג סלדין, הגישו יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold, נעה משיח מנכ"לית איגוד הביטקוין בישראל, ונור אבו דאהש, מייסדת מל מרקט – אקדמיה שמטרתה להעלות את המודעות והחינוך הכלכלי בציבור הערבי. עוד השתתפו בכנס ניר הירשמן, מנכ"ל פורום חברות הקריפטו, ורבים אחרים.

יובל רואש, מייסד ומנכ"ל Bits of Gold: "הציבור הערבי לומד ומאמץ את תחום ההשקעה בקריפטו, בהמשך להתעניינות הגוברת של הציבור הישראלי כולו. בשנתיים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר לקוחות בישובים ערבים, בעיקר בצפון הארץ, הן בתחום הסחר במטבעות דיגיטליים, והן בשיתוף הפעולה שלנו עם חברת max עם כרטיס האשראי max Back CRYPTO שצובר ביטקוין על כל קניה".

"אני שמח על שניתנה לי ההזדמנות לדבר בכנס Generachain בנצרת על הצעדים הראשונים בתחום הקריפטו, ועל הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם בכניסה לתחום", המשיך רואש ואמר.

נעה משיח, מנכ"לית איגוד הביטקוין בישראל: "עולם המטבעות הדיגיטליים הוא עולם המחר, וגם הציבור הערבי, בדגש על צעירים, מגלה עניין ואף פעילות אקטיבית ערה. הכנס החדש הוא יוזמה מבורכת, פגשנו בציבור נלהב להקשיב ולשמוע. אנו מקווים שנפגש פה גם בשנה הבאה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים