אקווה סקיוריטי ותוכנית "ממריאות" מקדמות שילוב נערות בהיי-טק

"ממריאות" היא תוכנית מבית המרכז לחינוך סייבר, הפועלת לקידום שוויון מגדרי בתחומי הטכנולוגיה ● מדריכיה נפגשו עם נשים מובילות בחברת האבטחה ששוחחו עימם על החשיבות שבשילוב נשים בכל הדרגים והתפקידים בענף

בת-חן קסלר, מנהלת משאבי אנוש בכירה באקווה סקיוריטי, מעבירה הרצאה למדריכות ומדריכי תוכנית "ממריאות".

חברת אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, אירחה באחרונה במשרדיה יום העשרה והכשרה למדריכות ומדריכי תוכנית "ממריאות".

"ממריאות" היא תוכנית מצוינות טכנולוגית מבית המרכז לחינוך סייבר, מיסודה של קרן רש"י ומשרד הביטחון, ופועלת לקידום שוויון מגדרי בתחומי הטכנולוגיה. "ממריאות" מקנה לתלמידות תיכון, במשך שלוש שנים, ידע מתקדם בתחומי הסייבר והמחשבים ומציעה לחניכות הזדמנות להשתלב במערכי הסייבר, המחשבים והטכנולוגיה במערכת הביטחון ובתעשיית ההיי-טק.

האירוע נבחר להיערך במשרדי אקווה, לאור העובדה כי חברת הסייבר והסקיוריטי חרטה על דגלה קידום נשים בתעשיית ה-טק.

במהלך האירוע נפגשו המדריכים והמדריכות עם נשים מובילות באקווה סקיוריטי, ששוחחו עימם על החשיבות שבשילוב נשים בכל הדרגים והתפקידים בענף היי-טק, ועל כלים ושיטות עבודה שיאפשרו לקיים אג'נדות כאלה בפועל ולהעצים את הנערות בדרך להשתלבות בתפקידי טכנולוגיה בעתיד.

מדריכי "ממריאות" במהלך הכשרה במשרדי אקווה.

מדריכי "ממריאות" במהלך הכשרה במשרדי אקווה. צילום: הראל דורפמן

"לכל אחת ואחד מגיעה הזדמנות שווה"

בתוך כך סיפרה בת-חן קסלר, מנהלת משאבי אנוש בכירה באקווה סקיוריטי, כיצד החברה הגדירה הכללה כמטרה ארגונית באמצעות הדרכה ומודעות לתחום, וכן דרך גיוס למשרות חדשות באקווה, הזדמנויות של קידום, מניעת פערי שכר, וכדומה. לדבריה, "שילוב נשים בתפקידים מגוונים, בדגש על תפקידים טכנולוגיים, זה מאמץ בעל חשיבות אסטרטגית בענף, וכך גם בשבילנו באקווה. שיתוף הפעולה עם המרכז לחינוך סייבר ותוכנית 'ממריאות' הינו דרך נוספת במאמץ שמתחיל כבר משלב לימודי התיכון. אנחנו שמחים על השותפות עם תוכנית 'ממריאות', במטרה להמשיך לקדם את השיח החשוב בנושא הזה".

שירה כהן, מפתחת תוכנה מאקווה סקיוריטי שיתפה בדרך האישית שלה לתפקיד טכנולוגי, בתור אישה בעולם הסייבר והטכנולוגיה, ואמרה כי "לנשים לא תמיד קל לבלוט בסביבה גברית, שמאפיינת לרוב את הענף, אבל אני חושבת שנשים מביאות איתן תכונות ייחודיות וחשובות, כמו עדינות ורגישות, שמייצרות עבור הארגון והתרבות שלו ערך מוסף שמסייע לארגון גם לבלוט אל מול מתחריו וגם לייצר סביבת עבודה איכותית ונעימה בתוך הארגון. כל אחת יכולה וצריכה להאמין בעצמה שהיא תגיע לתפקידים אליהם היא מכוונת ולהשקיע בדרך אליהם. לכל אחת ואחד מגיעה הזדמנות שווה והדבר החשוב ביותר שארגונים צריכים להקפיד עליו הוא העלאת מודעות להבנה והכלה של האדם שעומד מולך באשר הוא אדם, על מנת לתת יחס שווה ומקום לכולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים