באו לבקר במאורת הנמר: מנהלים בכירים בטרנד-מיקרו

30/06/2022 12:56
ביקור בכירי טרנד מיקרו בישראל ובחברה הגלובלית. מימין: רויטל אוחיון, מנהלת פעילות ישראל; דהניה טאקר, סגן נשיא בכיר לאסיה, המזרח התיכון ואפריקה; רותי אביאל, מנהלת שותפים עסקיים; מור סוויני, מנהל אסטרטגיה עסקית ו-OPS בישראל; ג'יימס לי, סגן נשיא לאסטרטגיה עסקית ו-OPS.

טרנד מיקרו (Trend Micro) היא חברת אבטחת מידע אמריקנית-יפנית שהוקמה ב-1988 ועוסקת בפיתוח תוכנת אנטי-וירוס ומערכות הגנה מפני נוזקות, רוגלות, דואר זבל ואיומים אפליקטיביים. מטה החברה פועל מארה"ב, ולחברה כמה סניפים ברחבי העולם, כשמועסקים בה בסך הכל כ-7,000 עובדים ב-200 מדינות שונות.

אני מכיר היטב את טרנד מיקרו לא מעט שנים מפעילותה בעולם וגם בישראל. השבוע הגיעו להתארח במשרדי אנשים ומחשבים ובמאורת הנמר מנהלים בכירים יחד עם מנהלי החברה בישראל. כך שמחתי לפגוש ולהכיר את דהניה טאקר, שהפעילות של טרנד מיקרו בישראל מדווחת ישירות אליו, ואת ג'יימס לי, סגן נשיא לאסטרטגיה עסקית ו-OPS. בשיחה הקולחת שניהלנו נגענו באתגרים הנוכחיים בהגנה על מידע.

העולם השתנה במהירות בזמן האחרון. איך טרנד מיקרו חווה את השינוי?
טאקר: "החזון של טרנד מיקרו הוא עולם בטוח למידע דיגיטלי. השינויים שקרו בעולם היו צפויים. אמנם, משבר הקורונה האיץ מאוד תהליכים שהיו אמורים להתרחש ממילא, כך שהשינויים היו ועודם בהלימה מוחלטת עם החזון של החברה.

לי: "טרנספורמציה דיגיטלית מקדמת באופן ישיר את איכות החיים של בני אדם בעולם, והשינויים שקרו בעולם הפכו את ההגנה על הטרנספורמציה הדיגיטלית להכרח לשרידות, להמשכיות ולצמיחה של כל ארגון".

מה מייחד את טרנד מיקרו?
טאקר: "טרנד מיקרו מציעה פלטפורמה, שמעניקה לארגון הגנה רוחבית. כמו שאמרנו, העולם השתנה מבחינת ההגנה על המידע, וזה אומר שמשטח התקיפה הארגוני גדל, וממשיך להתרחב. בתחילת השנה טרנד מיקרו השיקה, בפעם הראשונה, פלטפורמה אחודה להגנת סייבר – Trend Micro Vision One – המתרכזת גם בהגנה על מערך ה-OT לצד ה-IT.

לי: "מדובר באקו-סיסטם של אינטגרציות פנימיות ועם צדדים שלישיים, שמספק נראות ושליטה לאורך כל משטח התקיפה. כחברת פלטפורמה אנחנו המובילים בשוק בתחום זה, והחזון שלנו מתרחב הרבה מעבר. זאת משום שבעולם החדש הזה, כל המכשירים וכל המידע שעובר בהם מתחברים לאינטרנט. כבר היום, המכוניות החדשות שעולות על הכבישים הן מכוניות מחוברות. וכתוצאה מכך אבטחת סייבר מהווה חלק בלתי נפרד מהאקוסיסטם של הרכב החשמלי. דוגמאות נוספות הן ציוד רפואי בבתי חולים, או ציוד תעשייתי כמו מכונות בקו ייצור, שבעבר היו מתחברות רק לחשמל, וכיום מחוברות גם לאינטרנט. כל אלה הצטרפו לבנק המטרות של פושעי הסייבר, ומנגד – טרנד מיקרו מציעה פתרונות ייחודיים לכל אחד מהתחומים. כשאנחנו אומרים שהחזון הוא עולם בטוח למידע דיגיטלי, אנחנו בהחלט מתכוונים לעולם בטוח לבני האדם. הגנה על מידע דיגיטלי, בדוגמאות שמניתי, קשורה בפיקוח נפש".

טאקר: "תשע מתוך עשר החברות המובילות ברשימת פורצ'ן גלובל 500, ועשרה מתוך עשרת הבנקים המובילים ברשימה, בוחרים לשים את מבטחם בפתרונות ההגנה הרוחביים של טרנד מיקרו. גם בישראל אנחנו מגדילים את הפעילות משנה לשנה, כאשר בשנה הבאה נוסיף להשקיע בסניף הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים