בגיב סולושנס חוגגים יומולדת וגם פרויקט מצטיין

הזוכים הגאים בפרויקט המצטיין.

בימים אלה לגיב סולושנס (GIV Solutions) יש שתי סיבות לחגוג: יום הולדת של 21 שנות פעילות עם רקורד עשיר של פרויקטי מחשוב, אחזקה ותשתיות, וגם זכייה של פרויקט שבוצע על ידי החברה בתחרות מצטייני המחשוב.

הפרויקט שזכה הוא של התקנת מערכת Infor EAM של חברת הקסגון (Hexagon), הכוללת מודולים לניהול ותפעול תהליכי רכש, מלאי, לוגיסטיקה, ניהול חדר בקרה וניהול האחזקה והתפעול, בתחנת הכוח אורות יוסף ש שברמת חובב, בבעלות שיכון ובינוי ואדלטק.

המערכת עלתה לאוויר במהירות שיא של ארבעה חודשים מהחתימה, תוך עמידה מלאה בתקציב ובלוחות הזמנים המאתגרים, כולל הסבת המידע מהמערכות הקיימות בתחנה. הפרויקט זכה כפרויקט מצטיין בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2021.

ערן גוטמן, מנהל מערכות מידע בשיכון ובינוי אמר, כי "חברת גיב נבחרה להוביל את הקמת המערכת ביחד עם השותפות תוך הגדרת לוחות זמנים קצרים ועמידה ביעדים של הקמת מערכת מחדש והסבה ממערכות אחרות.  עם יכולת וידע לניהול הפרויקט הצליחה גיב יחד איתנו להקים מערכת יציבה, תהליכית, עם ראייה חדשנית ויכולת התממשקות למערכות נלוות. אנו רואים בגיב שותפים עסקיים לשנים רבות".

ענת ברסלר, מנהלת מערכות מידע באדלטק, ציין, כי "אנו מודים לחברת גיב, אשר יד ביד איתנו שיתפה פעולה בפרויקט המאתגר של הקמת המערכות בזמן מהיר, ובהחלפת מערכת ה-SAP שהייתה מותקנת בתחנה עוד מימיה בבעלות חברת החשמל – כל זאת, תוך גמישות והקשבה לדרישות. אנשי גיב תמכו בעלייה לאוויר מהירה וטובה ובשינוי אופן העבודה של צוות התחנה. אני מצפה להמשך שיתופי הפעולה העתידיים עם חברת גיב".

ירון רפופורט, מנהל הפרויקט  מטעם גיב, ציין, כי "צוות הפרויקט, בשיתוף עם נציגי השותפות, הוביל תהליך הקמה מלא של מערכת מידע, הכולל אפיון צרכים, סקרי תכן, הדרכה והטמעה בזמן קצר ביותר. התהליך כלל גמישות לשינויים מהירים בהתאמת המערכת לדרישות שעלו מהשטח במהלך ימי ההטמעה הראשונים. תהליך זה הצליח לתת לעובדי התחנה תחושת שותפות בהגדרה ובהתאמה של הפתרון לצורכיהם. יש לציין, שהיות התחנה הייתה חלק מאשכול תחנות בחברת החשמל, שעבדו עם מערכת SAP, משמעות השינוי היא הכנסת תהליכים לוגיסטיים חדשים לחלוטין, שמחליפים שירותים לוגיסטיים שנוהלו עד כה מחוץ לתחנה, בהם ניהול הרכש וניהול המחסנים. השימוש במערכת אחודה לניהול האחזקה והתפעול בתחנה מייצר למנהלי התחנה תמונת מצב מלאה על תפקודה ומשפר את היעילות התפעולית. שילוב דיווח תהליכי תפעול מהשטח באמצעות ניידים מהווה קפיצה מדרגה טכנולוגית בתפעול התחנה השוטף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים