שניידר אלקטריק מחפשת – ומוצאת – חדשנות בישראל

מימין: דורון קרופמן, מנהל תכנית החדשנות של שניידר אלקטריק בישראל; פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק ישראל; ברטולד ויננדאל, סגן נשיא בכיר לשותפויות וחדשנות בשניידר אלקטריק, ולוק מיזנאק, סגן נשיא לשותפויות סטארט-אפ בשניידר אלקטריק.

לאחרונה ביקרו בישראל שניים מהבכירים במערך החדשנות העולמי של חברת שניידר אלקטריק (Schneider Electric), המתמחה בעולמות ניהול האנרגיה והאוטומציה התעשייתית.

הביקור כלל את ברטולד ויננדאל, סגן נשיא בכיר לשותפויות וחדשנות בשניידר אלקטריק, ואת לוק מיזנאק, סגן נשיא לשותפויות סטארט-אפ בשניידר אלקטריק. השניים שהו בארץ במשך כשבוע, ונפגשו עם סטארט-אפים וקרנות הון סיכון המתמחים בעולמות האנרגיה ותעשייה 4.0.

את הביקור הוביל דורון קרופמן, מנהל תכנית החדשנות של שניידר אלקטריק בישראל. במהלך שהותם בישראל נפגשו האורחים עם נציגי 15 סטארט-אפים ועם נציגי כמה קרנות הון סיכון, בהן קרן גרוב ונצ'רס של דב מורן, שבה השקיעה שניידר אלקטריק מיליוני דולרים בשני סבבי גיוסים – האחד ב-2020, והשני בסוף שנה שעברה. עוד ביקרו האורחים במשרדי שניידר אלקטריק בישראל וקיבלו סקירה על הפעילות המקומית של החברה מפיו של פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק ישראל.

באחרונה ביצעה שניידר אלקטריק כמה השקעות באמצעות זרוע ההשקעות של החברה – SE Ventures – בחברות סטארט-אפ ישראליות, בהן פריזמה פוטוניקס (Prisma Photonics), שפיתחה טכנולוגיה לניטור מערכות תשתית קריטיות מבוססת למידת מכונה; קלארוטי (Claroty), הפעילה בעולמות הגנת הסייבר על מתקני תשתיות קריטיות; ו-אוגורי (Augury), שפועלת בתחום של ניטור פעולת מכונות.

קרופמן ציין במהלך הביקור, כי "למרות הגלים החוזרים והנשנים של הקורונה הצלחנו בשנתיים האחרונות להעמיק בצורה מאוד משמעותית את הפעילות שלנו באקוסיסטם החדשנות והסטארט-אפים הישראלי. כך לדוגמה, בשנה האחרונה לבדה החלה שניידר אלקטריק בביצוע פיילוטים טכנולוגיים ושיתופי פעולה מסחריים עם עשרות חברות ישראליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים