אסתר ברק לנדס מונתה כדירקטורית חיצונית באיירובוטיקס

עו"ד אסתר ברק לנדס, דירקטורית חיצונית באיירובוטיקס.

איירובוטיקס, שעוסקת בפיתוח כלי טייס בלתי מאוישים אוטונומיים, מינתה את עו"ד אסתר ברק לנדס כדירקטורית חיצונית בחברה – כך מסרה החברה היום (ב').

עו"ד ברק לנדס, בתו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס, פרופ' אהרון ברק, הייתה עורכת דין תאגידית והיא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביזמות. ב-16 השנים האחרונות היא הקימה וניהלה גופי השקעה כמו נילסן אינוביט פאנד ואינקובטור. במסגרת זו היא ניהלה השקעות בכ-60 חברות טכנולוגיות, בהן פיוניר ופלייטיקה, וישבה בדירקטוריונים של רבות מהן. ברק לנדס מכהנת כדירקטורית בחברות פרטיות וציבוריות, בהן מגדל מקפת, ריזור לאבס וגלולי.

דירקטור חיצוני חדש נוסף באיירובוטיקס הוא חגי כלימור, שפעיל בתעשיית ההיי-טק מ-1986. כלימור הוא בוגר ממר"ם ושירות צבאי בתפקידי פיתוח ויישום מערכות תוכנה. ב-20 השנים האחרונות הוא כיהן כסמנכ"ל וכמנכ"ל בכמה חברות עתירות ידע בארץ ובחו"ל. כלימור ייסד והשקיע בכמה חברות היי-טק, כיהן כדירקטור פעיל בחלקן ושימש כדירקטור וכיועץ לדירקטוריון של חברות פרטיות וציבוריות, לרבות בזק. בנוסף, כלימור שימש כסגן נשיא חטיבת התקשורת של אורקל, ובשנתיים האחרונות כסגן נשיא בחטיבת שירותי הענן והרשתות של נוקיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים