באו לבקר במאורת הנמר: עינת זרמי וגלית שביט, מלם תים

16/12/2021 17:10
מבקרות במאורה. מימין: גלית שביט, סמנכ"לית השיווק, ועינת זרמי, סמנכ"לית יישומים - מלם תים

לאחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר עינת זרמי, סמנכ"לית יישומים בקבוצת ה-IT והאינטגרציה מלם תים, וגלית שביט, סמנכ"לית השיווק. למרות שאני מכיר את קבוצת מלם תים שנים רבות, היה מעניין לשמוע מהן על ההובלה של מלם תים בכלל ואגף היישומים בפרט, בטכנולוגיות מתקדמות וייצוג של פתרונות ייחודיים, בחוד החנית של הטכנולוגיה בענן, עם הובלה וליווי של ארגונים במעבר לענן, תוך שילוב פתרונות של אינטגראציה וחיבור בין העולמות.

שביט הדגישה את ייחודה של מלם תים כאינטגרטור, המציע תחת קורת גג אחת את כל מגוון הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים הקיימים בשוק ותודות לכך, היא משמשת כ-Trusted Advisor וכשותפה לדרך עבור לקוחותיה.

מובילים בתחום המיגרציה והאינטגרציה בענן  

זרמי ציינה כי בארגונים רבים, המעבר לענן הינו מהלך אסטרטגי ומהווה "מאפשר עסקי". עם זאת, התהליך מתבצע באופן הדרגתי, מאחר שברבים מהם, במקביל לפתרונות ענן, יש גם מערכות און-פרמיס, ובמקרים רבים מלם תים מיישמת כמה פלטפורמות ענן שצריכות "לדבר" ביניהן, וזוהי החוזקה שלה כאינטגרטור.

כיצד באה לידי ביטוי החדשנות שלכם בתחום הדטה וה-AI?

"אנחנו עוזרים לארגונים להתמודד עם אתגר המידע ההולך וגדל, ועימו הצורך להפיק תובנות עסקיות ולזהות אנומליות", הסבירה זרמי, ופירטה: " זכינו והובלנו פרויקטים רבים ומשמעותיים בתחום הדטה וה-AI, בהם, לדוגמה, זיהוי חשבוניות פיקטיביות בשעם – רשות המיסים, זיהוי הונאות באיסוף אשפה – במסגרת פרויקט ערים חכמות, איתור מפגעי בטיחות – בחברת בנייה, ועוד. כל זאת בהתבסס על איסוף מידע רב בזמן אמת, כולל מידע מרחפנים, מצלמות, טלפונים חכמים, שילוב מידעים מ-DWH ארגוני ומערכות נוספות בארגון. אנו מקיימים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם החברות והפתרונות המובילים בשוק, כדוגמת טאלנד, Microsoft Azure, AWS ,Snowflake ועוד".

ספרי לי על שיתוף הפעולה הייחודי שלכם עם סאפ בענן?

"מלם תים היא הספק המוביל כיום בארץ בהקמת פרוייקטי S/4 HANA מקצה לקצה, כאשר אנו מובילים את אחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר כיום בארץ, באגד, על גבי פלטפורמת הענן של AWS.

"כמו כן, אנו מלווים ארגונים במהלכי השדרוג ל-S/4 HANA, שכוללים בחינה כוללת של אסטרטגיית המעבר לענן. המומחים שלנו עברו הכשרות והסמכות ייעודיות בענן, לרבות AWS, Azure ו-Rise SAP, כשאנו הספק היחיד המצויד בהסמכה זו. בנוסף, הקמנו חברה בישראל, נציגות של חברת Seidor העולמית, המתמחה בפתרונות סאפ בענן, אשר נותנים מענה לפתרונות נוספים, כדוגמת ByDesign, ו-SuccessFactors.

"בשנים האחרונות רכשנו ומיזגנו לאגף היישומים את חברת אלטרנו (Alterno), המתמחה ב-UI5 ו-Fiori ולאחרונה קלטנו את הפעילות של IBM SAP GBS. בכך הפכנו לאחת החברות הגדולות בישראל בתחום, ולחברה שנותנת את המענה המקיף ביותר לטכנולוגיות החדשניות ביותר מבית סאפ".

חזקים באינטגרציה גם בעולמות ה-CRM בענן

"בתחום ה-CRM אנחנו מובילים את יישום מערכת ה-SaaS המובילה של סיילספורס והקמנו מעל 400 פרויקטים משמעותיים", סיפרה לי זרמי. "ייחודיות הפתרונות שאנו מביאים היא גם ביכולת האינטגרציה, כשבנינו מוצר מובנה לאינטגרציה בין סיילספורס בענן לפריוריטי ומערכות ERP נוספות שיכולות להיות On-Premise.

"בשנים האחרונות הכפיל אגף היישומים את היקף הפעילות שלו, סיכמה זרמי. "העמקנו את המומחיות שלנו בפתרונות בענן ובטכנולוגיות החדשניות ביותר – Top Notch , יצרנו שיתופי פעולה בינלאומיים, הקמנו וקלטנו פעילויות, רכשנו חברות ועוד ידנו נטויה"…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים