קלאודזון חוגגת את תואר שותפת ייעוץ מצטיינת של AWS

מחייכים בגאווה. עובדי קלאודזון.

קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, זכתה בתואר "Consulting Partner of the Year" של Amazon Web ServicesAWS לשנת 2021, במסגרת כנס של AWS שהתקיים בלאס וגאס, לאחר שהראתה ביצועים יוצאי דופן, מחויבות ומסירות עמוקה ללקוחות AWS.

פרסי השותפים ניתנים מדי שנה ומוקירים את השותפים של AWS, אשר מובילים ולוקחים חלק משמעותי בסיוע ללקוחות בהנעת תהליכי חדשנות ובניית פתרונות על גבי שירותי הענן של AWS.

עדי הייניש, מנכ״ל קלאודזון, אמר, כי "אנחנו מתרגשים לקבל את פרס AWS Consulting Partner Of The Year לשנת 2021 מהשותפים שלנו ב-AWS. הקשר שלנו עם AWS התחזק משמעותית לאורך השנים, והשותפות בין הארגונים עובדת בסינרגיה מושלמת ומייצרת הזדמנויות מדהימות להביא חדשנות אמיתית לשטח. אני גאה באנשים שנותנים את הלב שלהם בקלאודזון, וההוקרה מהשותפים ומהלקוחות שלנו רק מחזקת את האמון שלי בדרך, בחזון ובאסטרטגיה שלנו. בשנה הקרובה השותפות שלנו עם AWS תוליד עשרות פתרונות משותפים חדשים בתחומים שונים, שיאפשרו ללקוחותינו גישה קלה ומשמעותית יותר לענן הציבורי״.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנשה

    בכנות, אחרי נסיון לא קטן עם מספר שותפי ענן, קלאודזון היחידה שגם דילברה את שהבטיחה, וסוף סוף יש עם מי לדבר, גם אנשי המכירות הם טכניים, ולא רק מנסים לדחוף דברים מיותרים. לא הכל מעולה כמובן, אבל רמת שירות אחרת לגמרי- לסטארטאפ שלנו לפחות הם עשו טוב.

אירועים קרובים