בא לבקר במאורת הנמר: גבי ניזרי, אייהו

07/07/2021 14:54
גבי ניזרי, לשעבר מייסד ומנכ"ל אייהו והיום סמנכ"ל אסטרטגיה בריזולב. צילום: פלי הנמר

מייסד ומנכ"ל אייהו (Ayehu), גבי ניזרי, הגיע לבקר אותי במאורת הנמר, אחרי כמעט 14 שנה מאז שהיה במאורה בפעם האחרונה. אז הייתה זו תחילת דרכו בתעשייה, והוא עסק בהקמת מיזם שאפתני לשינוי הדרך שבה ארגוני ה-IT רגילים פשוט לבצע פעולות שגרתיות ולתפעל מערכות באופן ידני. באותם ימים זה אולי הרגיש טבעי שכך, כי לא היה צורך בשינוי, ולא היה חוסר בזמן ובכוח אדם, אבל בכל זאת ברבות השנים הסתבר כמה חשוב להפוך את הארגון בין לילה לארגון יעיל וחסכוני באמצעות אוטומציה של תהליכים לפתרון בעיות במערכות קריטיות.

ניזרי סיפר לי שלא סתם הגיע למאורה של הנמר, "ידעתי שיש לך לא רק את הקשרים והדרך להפיץ את המיזם למנהלי התשתיות בישראל, באמצעות כתבה באנשים ומחשבים, אלא גם המון מוטיבציה, מנטורינג, פרגון ושחשיבה יצירתית היא זו שמזיזה אותנו מהמיטה כל בוקר", אמר. "לך, לפלי הנמר, יש כזאת כמו לבה מהר געש – בשפע רב!".

ניזרי סיפר כי מאות ארגונים בישראל ובעולם, מהם הגדולים ביותר, סמכו על אייהו, נתנו את חסותם וממונם על מנת להכניס טכנולוגיה ישראלית שתשנה את פני הארגון שלהם לתמיד. הוקסמתי לשמוע את סיפורה של החברה החברה קטנה מישראל, שלה בסך הכל 40 עובדים, שמשנה את הדרך של חברות בהודו שמעסיקות קרוב למיליון עובדים ב-IT.

עוד למדתי מ-ניזרי כי היום, לאחר שהמיזם הפך לפתרון משמעותי וקריטי לארגונים, החברה נמכרה למובילה בתחום, חברת Resolve.io, והמיזם והמוצר מקבלים כיום תשתית ויכולות להמשיך ולגדול בתחום האוטומציה, שעדיין מוערך בחסר, ושלמעלה מ-70% מהארגונים בעולם טרם מיישמים טכנולוגיות בתחום.

אז הייתה זו סגירת מעגל – 14 שנים מאז הקמת אייהו, למעלה מ-22 שנים בתחום, 40 שנה לאנשים ומחשבים… – מישראל לא רק תצא תורה אלא גם חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה.

נפרדנו בתקווה לעוד שנים של עשייה והשפעה בשוק המקומי ובעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים