כשוויסקי וטכנולוגיה נפגשים: סלקום ואריסטה במפגש נטוורקינג רווי אלכוהול

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים, ויוני חמו, מנהלת מחלקת שיווק עסקי, סלקום. צילום: סלקום

בתחילת השבוע אירחה חברת סלקום קבוצת מנהלים מלקוחותיה העסקיים, למפגש נטוורקינג והיכרות עם פתרונות של היצרן אריסטה (Arista) – שותף עסקי בכיר של החברה.

האיוונט, שנקרא "כשוויסקי וטכנולוגיה נפגשים", התקיים במקום מיוחד צמוד לאיצטדיון בלומפילד ביפו בשם M&H, שהוא מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל. המזקקה הוקמה על ידי קבוצת חברים, יזמי סטארט-אפים והיי-טק, חובבי וויסקי, שמאוד אוהבים לשתות וויסקי וחלמו על הקמת מזקקת וויסקי ישראלית. המוכר ביניהם הוא גל למשפחת קלקשטיין, מבעלי המניות בחברת האלגו-טריידינג פיינל.

אז על מה דיברו לאחר שנשנשו ולפני שטעמו מבחר של ארבעה סוגי ויסקי ישראלי? הינה התשובה: גיא אלכסנדר הציג את אסטרטגיית אריסטה ואת כיווני ההתפתחות הטכנולוגיים העתידיים; אריאל פיסצקי, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-טבולה, תיאר סיפור לקוח בו הציג את היתרונות של פתרונות אריסטה לטבולה, בשילוב עם סלקום כשותף בכיר של אריסטה; ונדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום, הנחה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים, ויוני חמו, מנהלת מחלקת שיווק עסקי, סלקום. צילום: סלקום

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים, ויוני חמו, מנהלת מחלקת שיווק עסקי, סלקום. צילום: סלקום

מימין: רוני בן סימון, מנהל תיקי לקוחות אנטרפרייז, ועמי שטרמר, מנהל מחלקת שירות אגף לקוחות עסקיים, סלקום. צילום: סלקום
מימין: רוני בן סימון, מנהל תיקי לקוחות אנטרפרייז, ועמי שטרמר, מנהל מחלקת שירות אגף לקוחות עסקיים, סלקום. צילום: סלקום

מרצה: גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל. צילום: פלי הנמר

מרצה: גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל. צילום: פלי הנמר

מרצה: אריאל פיסצקי, סמנכ"ל טכנולוגיות בטבולה. צילום: פלי הנמר

מרצה: אריאל פיסצקי, סמנכ"ל טכנולוגיות בטבולה. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים