באו לבקר במאורת הנמר: דלית שורץ ויותם ארז, טודו

23/06/2021 15:08
מימין: דלית שורץ ויותם ארז, מייסדי חברת טודו. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקרו במאורת הנמר דלית שורץ ויותם ארז, מייסדי חברת טודו (TWODO), שמתמחה בייעוץ ויישום פתרונות מבוססי פלטפורמת Monday.com לניהול תהליכים, פרויקטים ומשימות ארגוניות, וסיפרו על פעילות החברה.

שורץ, מייסדת ומנכ"לית WEDO לשעבר, מומחית בהובלת תהליכי חדשנות מבוססי ML ובעולמות ה-CRM וה-ERP, משמשת כמנכ"לית החברה, וארז הוא מומחה תשתיות וטרנספורמציה דיגיטלית.

לדבריהם, החברה מתמקדת בפתרונות לניהול תהליכי העבודה בסביבה הארגונית תוך שימוש במתודולוגיה המאפשרת לאפיין ולהמחיש את הפתרון תוך כדי בניית פיילוט המהווה שלב מהותי בפתרון הכולל. החברה מפתחת טמפלטים ייעודיים למגוון פתרונות, בהם ניהול תוכניות עבודה, פרויקטי בנייה, פרויקטי חדשנות ועוד.

במה זה שונה?

"אנו אנשי מערכות מידע מנוסים שפגשו מאות ארגונים. אנו מבינים את צורכי הארגון והדינמיקה הארגונית בניסיון בלחולל שינוי מהיר ולרתום את העובדים וההנהלה.  סוף סוף יש פתרון אינטואיטיבי, גמיש, מודרני שמאפשר מענה. חשוב לנו, כבר בשלב הראשון, להפחית את הסיכון הגדול ביישום פתרונות מידע. המערכת מאפשרת לנו גמישות רבה ואינטימיות בהתאמת הפתרון למצב.

"בדרך כלל אנו מחליפים מערכות ליבה ישנות, או אקסלים שקורסים מריבוי גירסאות ומנותקים מהתהליך הארגוני. לעיתים הפרויקט מתחיל מצורך נקודתי, ומתרחב".

איך אנשי מערכות ותיקים מגיעים לעסוק דווקא בפלטפורמה זריזה, לצעירים?

שורץ: "במשך שנים התבקשתי להמחיש את הפתרון בשלבים התחלתיים. עקבתי אחרי monday.com עד שהגיעו לשלב בוגר מספיק לתהליכים ארגוניים. אז קראתי ליותם. אפרופו – יותם הוא זה שאפשר לנו להטמיע מערך CRM גלובלי בענן בחברת פארמה ב-2008, כשהנושא עוד היה בחיתוליו".

ארז: "לאחר שנים בתעשייה הפנמתי שהערך של דינמי, זריז, אינטואיטיבי חשוב יותר מפתרון מלא אך מקובע. monday.com היא פלטפורמה low code, המאפשרת יישום מהיר. היא אינטגרטיבית למגוון גדול של יישומים, בהם סיילספורס, גוגל, מיקרוסופט 365 ומאפשרת לנו תוספות לאלמנטים חסרים. כשעלתה ההזדמנות להצטרף לפעילות ולשלב בין הידע המקצועי שלי לחזון הכולל של החברה – לא היססתי ואף צירפתי את בתי נעמה – בכל זאת העולם שייך לצעירים".

לאן אתם מכוונים?

"לאריזת פתרונות מבוססי Monday.com ושיווקם בארץ ובעולם. העולם הפך מאוד פתוח לעבודה מרחוק. Monday.com היא חברה מצוינת ללמוד כיצד עובדים גלובלית. הם יצרו קהילה של שותפים ולקוחות בכל העולם, כשפעילות הליבה כולה בארץ. קצת מזכיר לנו את טבע, שם הכרנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים