שירה פאיאנס בירנבאום מונתה לדירקטורית ב-DSPG

שירה פאיאנס בירנבאום, חברת דירקטוריון ב-DSPG. צילום: יח"צ

קבוצת DSPG הישראלית, שפועלת בעולם ייצור השבבים, הודיעה היום (ג') על מינוי שירה פאיאנס בירנבאום לדירקטוריון שלה. היא תחליף את גבי זליקסון, שיסיים את תפקידו לאחר שמונה שנים כחבר הנהלה.

פאיאנס בירנבאום, מנהלת מוערכת, עם רקורד ארוך בעולמות הארגון לארגון והארגון לצרכן הסופי (B2B ו-B2C), הטרנספורמציה הדיגיטלית והצמיחה העסקית, מכהנת כנשיאה העולמית של סימפייר (Cympire), שמציעה פלטפורמת סימולציית סייבר. בעבר היא שימשה כ-COO וכ-CMO של מיקרוסופט ישראל. היא אף כיהנה בתפקידים בכירים בתחום הייעוץ ב-PWC ובאורנג' ישראל. לפאיאנס בירנבאום תארים ראשון ושני בלימודי צרפתית ובלימודים כלליים – שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

יצוין כי היא בעלת ניסיון רב בניהול ביצועים עסקיים פיננסיים, תכנון אסטרטגי, פיתוח עסקי, מכירות, שיווק, תפעול ויזמות. בנוסף, היא בעלת מומחיות מקיפה במכירות אונליין בענפים שונים – כולל טכנולוגיה, טלקום, מובייל, תוכנה ופיננסים. פאיאנס בירנבאום מביאה ניסיון של שנים רבות בהיותה חברת דירקטוריון בחברות בורסאיות שונות בתחומי הפיננסים, הביטוח, הנדל"ן והייצור בישראל.

"אנחנו שמחים לצרף לדירקטוריון החברה אשת עסקים בקאליבר של שירה", מסר קנת טראוב, יו"ר דירקטוריון DSP Group. "אנחנו בטוחים שעם ההישגים והניסיון שלה כמנהלת בכירה במיקרוסופט ישראל, שירה תתרום רבות לדירקטוריון DSPG".

עופר אליקים, מנכ"ל החברה, הוסיף: "אנחנו מברכים את שירה על שהגיעה לדירקטוריון שלנו. המומחיות שלה בתחום המכירות והשיווק, הכרת השווקים שבתוכם פועלת החברה והמנהיגות שהוכיחה בעבר יתרמו להצלחה העתידית של החברה".

פאיאנס בירנבאום ציינה כי "אני מצפה לכהן בדירקטוריון DSPG, לתרום להצלחה המתמשכת של החברה בשוק, ולמנף את ניסיוני לתמיכה ולייעוץ להנהלה, לטובת החברה ובעלי מניותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים