צ'קמרקס וסלברייט חוגגות "קיק אוף" לשנת 2021

מנחים את אירוע צ'קמרקס: מייקל הרפז, ושותפתו הווירטואלית מבוססת בינה מלאכותית. צילום: יח"צ

חברת יוניקורן הסייבר צ'קמרקס (Checkmarx) קיימה אירוע וירטואלי שבו ניסתה להתעלות על הרף הגבוה של שנה שעברה, אז הטיסה את כל מאות עובדיה מהארץ והעולם לשבוע אקזוטי בחופי תאילנד לפתיחת 2020. לכן הפעם, אחת האטרקציות הייתה מזוודה מסתורית שנשלחה לכל אחד מהעובדים ברחבי העולם הביתה, מתוך מחשבה שאם אי אפשר לעשות קיק-אוף באתר אקזוטי מעניין, לפחות נביא את תחושת החופשה לבתי העובדים. הקוד לפתיחת המזוודה חולק לעובדים בסוף המשחק הראשון, כדי שכולם יוכלו לפתוח אותה בו-זמנית ולגלות את השלל: משעון כושר חכם ומצלמות אינטרנט ועד משטחי עכבר, גרביים, דגלים ממותגים ועוד.

מנחים את אירוע צ'קמרקס: מייקל הרפז, ושותפתו הווירטואלית מבוססת בינה מלאכותית. צילום: יח"צ

מנחים את אירוע צ'קמרקס: מייקל הרפז, ושותפתו הווירטואלית מבוססת בינה מלאכותית. צילום: יח"צ

האירוע התקיים בהשראת עולם המשחקים, כיוון שבמשחק יש בדרך כלל אפשרויות אינסופיות לשיפור תוצאות והישגיות, אנלוגיה לתרבות הארגונית של צ'קמרקס ולטון שיוביל את החברה לשנת 2021. לאחר האקזיט ב-1.15 מיליארד דולר בשנה החולפת, השאיפה היא לעבור תמיד ל"שלב הבא" ולהגיע להישגים של החברה ושל עובדיה, ולספק את סביבת העבודה הטובה ביותר.

את האירוע, בן שלושה ימים, הנחה מייקל הרפז (לשעבר "היי-פייב") לצד דמות וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית, שהוצגה באמצעות מציאות רבודה (AR), והוא נערך באולפן עם מסך ירוק מרכזי, שאפשר לבכירי החברה, בהם עמנואל בן זקן, המנכ"ל, ומתי סימן, המייסד ומנהל הטכנולוגיות, להופיע כאילו הם נמצאים יחד במקום אחד. האירוע כלל עוד אלמנטים טכנולוגיים וגימיקים רבים, כגון שימוש באוואטרים אישיים, תחרות "חדרי בריחה" גלובלית ושילוב בין מפגשי למידה ותכנים מקצועיים לתכנים אמנותיים "תוצרת-בית" של עובדי צ'קמרקס, כמו קליפ מוזיקלי עם מילים ולחן שחוברו על ידי צוות עובדי החברה. את האירוע ביימה רוני כץ פרידמן, במאית אירועים ושידורים וירטואליים פורצי דרך.

גם חברת סלברייט (Cellebrite) הישראלית הפגישה וירטואלית את כל 800 עובדי החברה בישראל וברחבי העולם, במאמץ מיוחד לחבר אותם לאירוע דינאמי ורצוף הפתעות, בהן הזמרת לירז צ'רכי, שהנחתה את טקס פרסי החברה השנתי, לצד אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית (CBO) של סלברייט ומנחה שבוע הקיק-אוף כולו אמציה קידר, סמנכ"ל השיווק בחברה.

לירז צ'רכי מנחה את טקס פרסי סלברייט השנתי לצד אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית. צילום: אנדריי רוזנבלט

לירז צ'רכי מנחה את טקס פרסי סלברייט השנתי לצד אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית. צילום: אנדריי רוזנבלט

בטקס, ששודר בלייב מישראל,  זכו 15 המצטיינים (President's Club) בכרטיסים זוגיים לחופשה בת שבוע באיי סיישל, בצירוף ברכה מהמנכ"ל, יוסי כרמיל, שהודה לעובדים על השנה העסקית המוצלחת ועל העבודה המאומצת ב-2020, והבטיח שנה של הישגים ואתגרים חדשים. הזוכים הוכרזו בשיר מיוחד שביצעה צ'רכי בסגנון ספוקן וורד, שנכתב על ידי הבמאית תמי טיש, שאחראית בשגרה לאירועי ענק, בהם טקס המשואות בהר הרצל. תמונות הזוכים הוקרנו כשהם "מתוקתקים" בשמלות ערב, חליפות ועניבות פרפר, כדי להזכיר לעובדים את הימים שלפני הקורונה, ואת ה"קיק אוף" של השנה שעברה, שהתקיים בסגנון נוצץ של טקס האוסקר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א. זוכים בקטגוריות נוספות קיבלו פרסים כמו מיני-HomePod – הרמקול החכם של אפל, ושעון יד חכם Apple Watch. בנוסף, כל העובדים קיבלו הביתה אוזניות אלחוטיות, שפופרת ומטען אלחוטי לטלפון.

האירוע נערך בהובלת הבמאית רוני כץ פרידמן ודיספליי לייב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים