מיכאל אסולין מונה כארכיטקט ראשי ב-Just Eat Takeaway

יוביל את תכנון המערכות והכנתן לשלב הבא: התרחבות בקנה מידה בינלאומי

מיכאל אסולין, כארכיטקט ראשי, Just Eat Takeaway. . צילום: יח"צ

מיכאל אסולין הצטרף כארכיטקט ראשי ל-Just Eat Takeaway ההולנדית, העוסקת בענף הצומח והדינמי של משלוחי אוכל אונליין. אסולין מתכנן להוביל את תכנון המערכות ולהכין אותן לשלב הבא: התרחבות בקנה מידה בינלאומי. 

אסולין הוא בעל תואר ראשון ושני במדעי המחשב מאוניברסיטת Paris XII, ובעל יותר מ-15 שנות ניסיון בעולם התוכנה: פיתוח, ניהול ותכנון פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות בארץ ובחו"ל. אסולין יזם ושימש כמנהל הטכנולוגיה בכמה סטארט-אפים. בתפקידו האחרון שימש כארכיטקט בחברת ווי-וורק (WeWork).

 "אני שמח להוביל ביחד עם עמיתיי את השינויים הטכנולוגיים הנדרשים על מנת להתמודד עם האתגרים הצפויים, בייחוד בהיבט של ההתרחבות הבינלאומית והגידול הצפוי", אמר אסולין. "לצד התכנון אנו משקיעים לא מעט משאבים בבניית כלים עבור צוותי הפיתוח ב-JET, שנועדו לייעל את זמני הפיתוח ולספק פתרונות אבטחה וסקלביליות בסביבת מיקרו-שירותים במתודולוגיות וטכנולוגיות מתקדמות – שהן תנאי הכרחי לגמישות ולאג'יליות המצופה מהצד העסקי". 

בשנת 2018 רכשה החברה את תן ביס הישראלית מתוך הבנה, שמנוע הצמיחה העיקרי שלה בשנים הקרובות הוא מגזר ה-B2B, שבו פיתחה תן ביס מודל עסקי מצליח. מוצרי החברה הגלובלית נבנים בימים אלה במרכז הפיתוח בתל אביב, במטרה לשרת את היקף הפעילות העצום של Just Eat Takeaway ולתמוך במיליוני עסקאות בכל יום, תוך התאמה תרבותית למדינות השונות. מרכז הפיתוח הישראלי פועל כיחידה אוטונומית עצמאית, המהווה את חוד החנית הטכנולוגית של החברה. הוא מונה כ-80 עובדים וצפוי לגדול ל-250 עובדים עד סוף 2021.  

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים