באו לבקר במאורת הנמר: אוהד חנקין ודרור קפלן, פינסטרה

30/11/2020 13:07
מימין: אוהד חנקין, סמנכ"ל ניהול המוצר, ודרור קפלן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי, פינסטרה. צילום: פלי הנמר

והפעם באו לבקר במאורת הנמר נציגי חברת פינסטרה (Finastra) – אוהד חנקין, סמנכ"ל ניהול המוצר, ודרור קפלן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי.

השניים סיפרו אודות פינסטרה – מחברות הפינטק המובילות בעולם – המעסיקה עשרת אלפים עובדים ברחבי הגלובוס, כולל 350 מהנדסים ומפתחים במרכז של החברה בישראל. הם הדגישו כי פינסטרה שמה דגש על כח אדם מקצועי, עם ידע רחב בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

לדבריהם, תחום הפינטק צובר תאוצה בעולם בכלל ובישראל בפרט, וחברת פינסטרה ממשיכה להתרחב ולקלוט מקצוענים בתחום הפיתוח והבדיקות, שיוכשרו לעולם הפינטק המתקדם.

פינסטרה מפתחת ומטמיעה מערכות ליבה למגוון שירותי הבנקאות והחברות הפיננסיות. החברה מנהלת פלטפורמה פתוחה, המאיצה את שיתוף הפעולה והחדשנות של השירותים הפיננסיים בין הבנקים לחברות תוכנה וסטארט-אפים, ויוצרת חוויות משופרות לאנשים, לעסקים ולקהילות. פינסטרה מאפשרת לסטארט-אפים וחברות פינטק לפתח מערכות המתחברות באמצעות ממשק פתוח אל מול מערכות הליבה הבנקאיות, לעלות לחנות המערכות של פינסטרה ולהיחשף לכלל הבנקים בעולם המשתמשים במערכות פינסטרה.

קפלן סיפר כי גישת הארכיטקטורה הפתוחה שבה דוגלת החברה משלבת תחת כנפיה מספר שותפים ומחוללי חדשנות. יחד איתם מובילה פינסטרה את האופן שבו אפליקציות נכתבות, נפרסות ונצרכות בתחום השירותים הפיננסיים שמתפתחים בהתאם לצרכים המשתנים של הלקוחות.

לפי חנקין, פינסטרה ישראל אחראית על תכנונה, פיתוחה, הטמעתה וניהולה של מערכת התשלומים הבנקאית המתקדמת בעולם – Fusion Global PAYplus, שהוטמעה בקרב מאות בנקים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם. הוא הוסיף וסיפר כי מערכת זו מעבדת מידי יום תנועות בהיקף כספי של 23 טריליון דולר, ובהרבה מדינות בעולם.

עוד למדתי כי פתרונות פינסטרה הוטמעו בקרב 8,500 לקוחות ברחבי העולם, לרבות ב-90 מ-100 הבנקים המובילים בעולם, ו-30% מהמוסדות הפיננסיים בארה"ב. ביניהם ניתן לציין את Bank of America, Barclays, American Express, Citibank, HSBC, ו-Lloyds. עם הלקוחות בישראל נמנים בנק הפועלים, דיסקונט, לאומי ומזרחי טפחות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים