פולינה פברי מונתה למנהלת ערך רישוי לקוחות בסאפ ישראל

במסגרת תפקידה תתמקד פברי בשיפור וייעול הפקת הערך המקסימלי ומימוש הפוטנציאל המלא של פתרונות ושירותי סאפ בארגונים

פולינה פברי, מנהלת ערך רישוי לקוחות, סאפ ישראל. צילום: מתן תמרקין

פולינה פברי (48) מונתה לאחרונה למנהלת ערך רישוי לקוחות בסאפ (SAP) ישראל. במסגרת תפקידה תתמקד פברי בשיפור וייעול הפקת הערך המקסימלי ומימוש הפוטנציאל המלא של פתרונות ושירותי סאפ בארגונים.

לפברי יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום השיווק, המכירות והפיתוח העסקי בחברות שונות בישראל, מסטארט-אפים ועד ארגונים כמו נס וטלדור. בתפקידה הקודם שימשה מנהלת מכירות בישראל וברוסיה בחברת רימיני סטריט. קודם לכן כיהנה כסמנכ"לית לקוחות אסטרטגיים ומכירות בחברת טלדור, ומנהלת מכירות בתחום הבנקאות בסאפ ישראל. פברי חוזרת לסאפ לאחר 10 שנים, שבמהלכן המשיכה לצבור ניסיון רב בקרב המגזרים והלקוחות השונים.

לפברי תואר ראשון ושני במינהל עסקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים