מפגש התכנון האסטרטגי השנתי של קלאודינרי בהשראת ליאור סושרד 

ליאור סושרד מנחה את מפגש התכנון האסטרטגי של קלאודינרי. צילום: יח"צ

מפגש התכנון האסטרטגי של קלאודינרי (Cloudinary) נערך השנה באופן ווירטואלי. באמצעות פלטפורמת כנסים ייעודית, הוזמנו כ-300 עובדי החברה לפגישות קבוצתיות של סיעור מוחות ועבודה משותפת ומפגשים של כלל החברה. לכנס הצטרף המנטליסט ליאור סושרד שעזר בהנחיית האירוע. ביום האחרון של הכנס הוזמנו כל העובדים ובני משפחותיהם למופע לייב של סושרד.

ליאור סושרד מנחה את מפגש התכנון האסטרטגי של קלאודינרי. צילום: יח"צ

ליאור סושרד מנחה את מפגש התכנון האסטרטגי של קלאודינרי. צילום: יח"צ

בקלאודינרי מאמינים שבניית תוכנית אסטרטגית בעבודה משותפת של כלל עובדי החברה היא אחת מהסיבות העיקריות להצלחתה, ולכן, מדי שנה בסתיו בחמש השנים האחרונות מזמינה קלאודינרי את כלל עובדי החברה ברחבי העולם לעלות על מטוסים ולהגיע לישראל להתכנסות שנתית בת חמישה ימים, שמטרתה לבנות את התוכנית האסטרטגית של החברה. השנה, כאמור, לאור הנסיבות, נערך המפגש באופן וירטואלי.

"העובדים הם אלו שנמצאים במגע עם לקוחות, הם מכירים את הטכנולוגיה לעומק וקשובים לרחשי השוק ולכן, הכי נכון לשאול אותם מה החברה צריכה לעשות", אמר איתי לחן, מנכ"ל קלאודינרי. "התוצאות במפגשים הקודמים היו מדהימות ונולדו בהם רעיונות מצוינים, התורמים להצלחת החברה. גם השנה, למרות שלצערנו הרב לא יכולנו להיפגש פיזית, החלטנו לקיים את האירוע. תוך כדי המפגשים והדיונים אנחנו מצליחים להכיר זה את זה טוב יותר, לחגוג את ההצלחות המשותפות ולייצר היכרות עמוקה עם יעדי החברה לשנים הקרובות. בכנס עלו רעיונות חדשניים נהדרים״.

קלאודינרי, שהוקמה בשנת 2012 ופועלת כבוטסטראפ (חברה שלא גייסה הון), פיתחה פלטפורמת SaaS לניהול מדיה (תמונות ווידיאו) ולה לקוחות מובילים ברחבי העולם. לאחרונה דורגה החברה זו השנה השלישית ברציפות ברשימת 100 חברות הענן הפרטיות הגדולות בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים