אידיאו דיגיטל מתחדשת במשרדים חדשים ומחפשת עובדים חדשים

הכל חדש דנדש. צוות המטה וההנהלה של אידאו דיגיטל מאוהב במשרדים החדשים. צילום: יח"צ

דיילי ציפי קפצה לביקור בחברת אידאו דיגיטל (Ideo Digital), המתמחה בליווי חברות בבניית אסטרטגיית דיגיטל ומימושה, שהעבירה את משרדיה מבני ברק לתל-אביב. החברה, המעסיקה כ-85 עובדים, התמקמה במרחב העבודה המשותף The Brain Embassy, המצוי בקומה ה-12 של בית אדגר, הממוקם במרכז תל-אביב.

המעבר, שתוכנן עוד קודם למשבר הקורונה, נועד לתמוך בגידול בפעילותה העסקית של החברה, למקם אותה בלב של האקוסיסטם העסקי-הישראלי ובמרכז של תעשיית הדיגיטל המקומית. למעשה, בעקבות זכייה בפרויקטים חדשים תוך כדי תקופת הסגר ובמהלך החודש מאז היציאה ממנו, החברה פתחה בנוסף גם בקמפיין לגיוס של 15 עובדים חדשים – מקצוענים בעולמות הפיתוח של אפליקציות Front End, מפתחי Full Stack, מומחי UI/UX ועוד.

הכל חדש דנדש. צוות המטה וההנהלה של אידאו דיגיטל מאוהב במשרדים החדשים. צילום: יח"צ

הכל חדש דנדש. צוות המטה וההנהלה של אידאו דיגיטל מאוהב במשרדים החדשים. צילום: יח"צ

דן ליכטנפלד, מנכ"ל ומייסד אידאו דיגיטל, ויוסי אסא, מנהל שותף בחברה, ציינו, כי "שנים רבות מדובר על טרנספורמציה דיגיטלית. זה הכל היה הכנה למה שאנו רואים בחודשים האחרונים מאז נכנסה הקורונה לחיינו. מדיניות הסגר הפכה את ערוצי הדיגיטל לקריטיים להמשכיות הפעילות העסקית של עסקים וארגונים בכל העולם – הן משרדי ממשלה, ארגוני אטנרפרייז, ועד  חברות SMB. כחברה המתמחה בעולמות התכנון והביצוע של טרנספורמציה דיגיטלית עסקית וטכנולוגית, אנו חווים בחודשים האחרונים פריחה של ממש, והמעבר לתל-אביב מיועד למקם אותנו במרכז האקוסיסטם של תעשיית הדיגיטל הישראלית". עוד הוסיפו השניים, כי "נדרשנו לאכסנייה חדשה, שתאפשר לנו לא רק להכיל את היקפי הפעילות הנוכחיים שלנו, אלא גם לתמוך בהמשך הצמיחה העתידית של החברה".

דיילי ציפי צפתה והתפעלה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים