גם בקורונה: מחזור חדש של תוכנית ההאצה של סאפ בישראל

מימין: סטפני הורוביץ - ניהול יצירת ערך, ענבר יעקבי - מנהלת תוכנית, ליאור ויצמן - מנהל הפעילות - SAP.iO Foundry Tel-Aviv. צילום: יח"צ סאפ

תוכנית ההאצה של סאפ פותחת מחזור נוסף בישראל, והחגיגה נערכה בזום, כמובן. שבע חברות סטארט-אפ שפותרות כמה מהאתגרים הבולטים בתעשיית מוצרי הצריכה התכנסו להיכרות מקוונת והרמת כוסית וירטואלית, ובמשך 12 השבועות הקרובים ישתתפו בתוכנית ההאצה SAP.iO Foundry, שבמסגרתה יקבלו ליווי וייעוץ טכנולוגי הנוגע לאינטגרציה עם המערכות והפתרונות השונים של החברה וכן חשיפה ללקוחותיה בעולם.

החברות הנבחרות יצטרפו גם לתוכנית השותפים העולמית של סאפ, ייהנו מגישה למאגר מנטורים מובילים ויזכו לחשיפה בינלאומית.

מימין: סטפני הורוביץ - ניהול יצירת ערך, ענבר יעקבי - מנהלת תוכנית, ליאור ויצמן - מנהל הפעילות - SAP.iO Foundry Tel-Aviv. צילום: יח"צ סאפ

מימין: סטפני הורוביץ – ניהול יצירת ערך, ענבר יעקבי – מנהלת תוכנית, ליאור ויצמן – מנהל הפעילות – SAP.iO Foundry Tel-Aviv. צילום: יח"צ סאפ

ליאור ויצמן, מנהל פעילות SAP.iO Foundry בישראל בירך את החברות המצטרפות. עוד השתתפו בכירים מהנהלת החברה מהארץ ומחו"ל, בהם אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של סאפ בישראל ומנהלת בכירה של ארגון ה-Cloud Experience Technology & Innovation, ואלכסה גורמן, מנהלת הפעילות העולמית של תוכניות ההאצה. נבחרת SAP.iO בתל אביב מורכבת מחברות הסטארט-אפ איולה, הקסה, פקאן, סמפלר, SRP, טרן-דמון ו-TVPage.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים