הסתיים קורס מנהלי פרויקטים של בינת יישום מערכות

חברת בינת יישום מערכות, מקבוצת רד-בינת, השלימה לאחרונה קורס השתלמות לכ-15 מנהלי פרויקטים – מרביתם עובדי החברה ומיעוטם עובדי חברות המשתייכות לקבוצת בינת. את ההכשרה, שנמשכה לאורך 20 מפגשים ונפרסה לאורך שנה, הובילה והדריכה ד"ר הילה הרשקוביץ, מהנדסת מערכות בבינת יישום מערכות.

תוכני הקורס כללו את ההיבטים השונים של מחזור ניהול הפרויקט – משלב הייזום, התכנון, ההכנות, הביצוע, היישום, הבדיקות וסיום הפרויקט – הכולל את המעבר לתקופת אחריות, שירות ותחזוקה. בין שאר הנושאים שנלמדו במסגרת הקורס היה ניהול לו"ז באמצעות גאנט, ניהול תקציב ובקרה תקציבית, מדדי הצלחה לפרויקט, ניהול סיכונים ובניית הקשר עם הלקוח לטווח הארוך. תנאי להשלמת הקורס היה הגשת פרויקט גמר, שאותו הגישו המשתתפים במסגרת עבודה קבוצתית. לטקס הסיום של הקורס ולמעמד חלוקת התעודות אף הגיעו כמה עובדים היישר משירות המילואים שלהם.

מסיימי קורס מנהלי פרויקטים של בינת יישום מערכות

מאיר בן-צור, מנכ"ל בינת יישום מערכות, שהיה מעורב בכל התכנים שנלמדו והתאמתם למציאות הפרויקטלית בתחום עיסוק החברה, ציין במעמד סיום ההכשרה, כי "ליבת הפעילות של החברה הינה בביצוע מאות רבות של פרויקטים מדי שנה – בתחומי תשתיות התקשורת, דטה סנטר, מערכות בקרה וביטחון. המטרה של הקורס הייתה לספק למשתתפים בו ארגז כלים אחוד וסדור, שיאפשר להם להתמודד בצורה טובה יותר עם האתגרים שמציבה קשת רחבה של פרויקטים, ובפרט אלו הגדולים והמורכבים. בראייה שלנו, מנהל הפרויקט הוא מנהיג, האמון על הצלחת הפרויקט ועל שביעות רצון הלקוח, תוך שמירה על עקרון on time, on budget. מכאן החשיבות הגדולה שאנו רואים בהכשרת מנהלי הפרויקטים שלנו". בן-צור הוסיף כי "לאור הצלחת הקורס הראשון, בכוונתנו להוציא לפועל מחזורים נוספים של קורס מנהלי הפרויקטים, ולהשלים תוך כשנתיים את ההכשרה של כלל מנהלי הפרויקטים בחברה, המונים כיום כ-40 מנהלים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל גליקמן

    מתי הקורס הבא ? אשמח להצטרף

אירועים קרובים