בא לבקר במאורת הנמר: מקסים קורוסטישבסקי, משרד הבינוי והשיכון

03/02/2020 10:26
מקסים קורוסטישבסקי, המנמ"ר של משרד הבינוי והשיכון. צילום: פלי הנמר

בשבוע שעבר בא לבקר במאורת הנמר מקסים קורוסטישבסקי, המנמ"ר של משרד הבינוי והשיכון. קורוסטישבסקי סיפר: "התחלתי את דרכי בעולם המחשבים כשהתקבלתי לבית ספר אוֹרט סינגאלובסקי לטכנולוגיה מתקדמת ומדעים, שהיה באותה עת אחד מבתי הספר הטובים בתחום. בסיום לימודיי התגייסתי לצה"ל ליחידת המחשבים ממכ"א (מרכז מיכון כוח אדם), ושימשתי אחראי על מערכות המחשוב של יחידת מינהל התשלומים. במסגרת שירותי הצבאי זכיתי להוביל תהליכים לשילוב טכנולוגיות מתקדמות ביחידה. תוך כדי השירות הצבאי סיימתי תואר ראשון במדעי המחשב ובמינהל העסקים ומיד אחריו תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיות".

"בתום השירות הצבאי", המשיך וגולל קורוסטישבסקי את קורותיו, "התחלתי לעבוד כמנהל פיתוח בחברת הזנק ביטחונית, ובהמשך קיבלתי הצעת עבודה ממנכ"ל חברת IWS, מפעילת 'תכנית ויסקונסין', להוביל את תהליך המחשוב של התכנית החדשה. כך התחלתי הלכה למעשה את דרכי כמנמ"ר. לצערי, בתום חמש שנים הסתיימה התוכנית בעקבות הביקורת החברתית והפוליטית שנמתחה עליה".

לדבריו את משרד הבינוי והשיכון פגש לראשונה, כשהגיע לריאיון עבודה לתפקיד CTO, ומאז הכל היסטוריה. "כיום אני משמש מנמ"ר של המשרד, ובכך ממשיך את דרכה של עפרה פרנקל, אשר עזבה את תפקידה לטובת משרד העבודה והרווחה. עפרה שימשה עבורי חונכת ומדריכה, ואני מודה לה על כך", אמר.

"אני רואה בתפקידי זה הזדמנות גדולה לשיפור השירות עבור אזרחי ישראל ולייעול תהליכים במשרד", הצהיר קורוסטישבסקי.

"לפניי עומדות תכניות רבות", אמר, "שאני רוצה ליישם במגוון תחומים: שיפור אופן העבודה של האגף באמצעות הכנסת מתודולוגיות חדשות; מתן אפשרות לגשת למערכות המשרד מכל מקום על ידי שימוש בענן; שיפור תשתיות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות; יצירת ממשקי מחשוב עם משרדים אחרים".

"החזון שלי", סיכם קורוסטישבסקי, "הוא שאזרחים, קבלנים ויזמים יוכלו לקבל את כל שירותי המשרד באופן דיגיטלי, ללא צורך להגיע אליו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים