באו לבקר במאורת הנמר: גלי עידן וטלי שלו מחברת סוטס יו

28/01/2020 14:46
טלי שלו וגלי עידן, סוטס יו. צילום: פלי הנמר

סוטס יו הינה פלטפורמה של שירותי פיתוח עסקי המציעה פתרונות שיווקיים, עסקיים ויצירתיים, שיסייעו לכם להרחיב את העסק, לגדול ולהתפתח.

המייסדות שלה, טלי שלו וגלי עידן, שתיהן בעלות רקע טכנולוגי ומשפטי, הקימו את הפלטפורמה מתוך הכוונה לעזור לכל השחקנים בשוק ההיי-טק להתחבר.

השתיים הגיעו לבקר במאורת הנמר וסיפרו כי "תוך שימוש במשאבים תחת קורת גג אחת אנו מציעים את כל שירותי השיווק, הפיתוח העסקי והחדשנות בליווי אישי, צמוד ומדויק".

לדבריהן, "המטרה היא לאתר הזדמנויות עסקיות עבור החברות, תוך בנייה של מערך תומך יזמות, שיתופי פעולה מניבים והוצאה לפועל של רעיונות, בהתחשבות מלאה ב-DNA של השחקנים הרלוונטיים".

עוד למדתי כי חברת Suits You היא הנציגה הבלעדית של כנס ה-MIDEM – כנס המוזיקה והחדשנות המוביל בעולם. "ראשי תעשיית המוזיקה, הבידור והמדיה לוקחים חלק בכנס, ומאידך סטארט-אפים, מיזמים ואומנים מקבלים הזדמנות ייחודית לחשוף את יצירותיהם או פיתוחיהם בקרב מקבלי החלטות ומשקיעים בינלאומיים", סיפרו עידן ושלו.

לדבריהן, "בין החברות, הארגונים והלייבלים המובילים שעתידים לקחת חלק בכנס השנה ניתן למנות את שאזאם, אפל מיוזיק, יוטיוב, בולר רום, פייסבוק, ספוטיפיי, BMG, סוני מיוזיק, וורנר בראדרס, ועוד רבים".

"הן הדגישו כי "השנה, לתעשיית המוזיקה הישראלית תינתן ההזדמנות נוספת לקחת חלק באירוע הגדול בעולם בתחום עסקי המוזיקה. סטארט-אפים, גופים וחברות שייבחרו לפרויקט יזכו להזדמנות נדירה ליצור קשרים עם בכירים בתעשייה מכל העולם ולהזניק קריירות של סטארט-אפים מקומיים, המקווים לפרוץ לשוק הבינלאומי. החברות שייבחרו להשתתף בכנס ולייצג את ישראל בביתן החדשנות הייעודי יזכו לחבילת מימון ייחודית. הן גם יהיו חלק מהביתן הישראלי שיחשוף לעולם את הכישרונות הענקיים, החדשנות והטון הישראלי שכבר הפך לשם דבר בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים