חדשנות בעולם המירוצים: מפגש בני נוער יזמים וסטארט-אפ ישראלי בתחום

דנה גביש פרידמן, מנהלת היזמות באוניברסיטת בן גוריון בנגב, ותמיר פליצ'נסקי, מייסד ומנכ"ל חברת המירוצים Griiip. צילום: לירן אוזן - FREEZE

בשבוע שעבר קיימה עמותת יוניסטרים – המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער בפריפריה בעזרת 21 מסניפיה הפרוסים ברחבי הארץ – מפגש "חדשנות בעולם המירוצים", באוניברסיטת בן גוריון בנגב.

במסגרת האירוע הרצה תמיר פליצ'נסקי, מייסד ומנכ"ל חברת המירוצים Griiip, ובוגר של אוניברסיטת בן גוריון בעצמו, בפני החניכים, אודות הסטארט-אפ שהקים, מכונית המירוץ הישראלית שפיתח – 1G שמה – והחלום לכבוש את עולם מירוצי הפורמולה. פליצ'נסקי הפתיע את חניכי יוניסטרים, והגיע להרצאה עם מכונית מירוץ.

באירוע חשפה Griiip את תכניתה לפתח רכב מירוץ חשמלי, שמעבר להשתתפות במירוצים ישמש גם כמדגים טכנולוגי עבור חברות מהתעשייה המקומית. אל האירוע הצטרף איש העסקים והיזם אוהד פלוטניק, המתנדב גם הוא עם חניכי העמותה.

פליצ'נסקי, אמר כי "רכבי מירוץ, מעבר להיותם מערכת הנדסית מורכבת ומתקדמת, מהווים תחום מרגש וסוחף וגורם משיכה עבור צעירים להיחשף ולהתקרב לתחומי ההנדסה והטכנולוגיה. אני מאמין שההזדמנות להשתלב בתעשייה כזו בארץ תמשוך בני נוער רבים ותעניק להם ערכים של מקצוענות, עבודת צוות, דיוק, סקרנות, שאיפה לניצחון, ושהכל אפשרי אם מתמידים ולא מוותרים".

רוני צארום, יו"ר ומייסד עמותת יוניסטרים: "יוניסטרים נוסדה במטרה להעניק לכל נער ונערה בפריפריה הישראלית הזדמנות שווה בחיים דרך כלים של יזמות עסקית וחדשנות. אנו מאמינים שלכל ילד יש את הזכות לחלום. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת בן גוריון בנגב ומקווים לשיתופי פעולה נוספים".

דנה גביש פרידמן, מנהלת היזמות באוניברסיטת בן גוריון בנגב: "אוניברסיטת בן גוריון בנגב חרטה על דגלה את החינוך ליזמות כאחד התחומים המובילים להשראה ולמצוינות. במסגרת זו היא הקימה את מרכז יזמות 360, המכשיר ומעניק כלים ליזמות לסטודנטים ולחברי הסגל. ארגון יוניסטרים, המקדם חינוך ליזמות בקרב בני נוער בפריפריה, משתלב היטב באג'נדה היזמית של האוניברסיטה, ואנחנו שמחים להמשיך ולתמוך בפעילותו החשובה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

דנה גביש פרידמן, מנהלת היזמות באוניברסיטת בן גוריון בנגב, ותמיר פליצ'נסקי, מייסד ומנכ"ל חברת המירוצים Griiip. צילום: לירן אוזן - FREEZE

דנה גביש פרידמן, מנהלת היזמות באוניברסיטת בן גוריון בנגב, ותמיר פליצ'נסקי, מייסד ומנכ"ל חברת המירוצים Griiip. צילום: לירן אוזן – FREEZE

רוני צארום, מייסד ויו"ר עמותת יוניסטרים, ואוהד פלוטניק, יזם אאורטו. צילום: לירן אוזן - FREEZE

רוני צארום, מייסד ויו"ר עמותת יוניסטרים, ואוהד פלוטניק, יזם אאורטו. צילום: לירן אוזן – FREEZE

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים