בא לבקר במאורת הנמר: שגיב גרינשפן, מנכ"ל פינסטרה ישראל

06/01/2020 14:39
שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי. צילום: פלי הנמר

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר שגיב גרינשפן, מנכ"ל פינסטרה ישראל. שגיב סיפר על פינסטרה ישראל, שהיא ספקית התוכנה הגדולה בעולם לתשלומים בין בנקאיים. למדתי ממנו שעל התוכנה המפותחת כאן בישראל מועברת כלכלת העולם (WORLD GDP) כל שלושה ימים – כ-20 טריליון דולר ביום.

בישראל עובדים בחברה כיום כ-340 איש, ובנוסף בחברה עובדים כ-400 איש בהודו ו-100 בשאר העולם (אירופה, אפריקה אוסטרליה וארה"ב). מעל 300 בנקים מהגדולים בעולם הם לקוחות של מוצר התשלומים של פינסטרה.

פינסטרה ישראל היא חלק מקבוצת פינסטרה המונה 11,000 איש ברחבי העולם, מטה החברה נמצא בלונדון ולחברה כ-65,00 לקוחות, שהם בנקים ברחבי העולם.

גרינשפן מחזיק בשני תפקידים בשנה וחצי האחרונות – מנהל את פינסטרה ישראל ומנהל את תחום התשלומים בקבוצת פינסטרה – תחום שצומח במהירות גדולה. במסגרת תפקידו שגיב אחראי על גידול ההכנסות מתחום זה, על אסטרטגיית מוצרי התשלומים, פיתוח התוכנה, ושביעות רצון הלקוחות.

לפני פינסטרה, שגיב כיהן במספר תפקידים באמדוקס וב-TTI, בארץ ובעולם, ואלו כללו ניהול חטיבת מוצרים ושירותים (רכישה של מספר חברות) וניהול של מעל 2,000 עובדים. לפני זה ניהל שגיב את העסקים של אמדוקס במערב התיכון של ארה"ב, והתגורר בשיקגו, באטלנטה, בצפון קרוליינה ובבלגיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים