רותמים טכנולוגיה ואת המוחות היצירתיים בהיי-טק הישראלי למען הגיל השלישי

עמותת מטב - ארגון הסיעוד הגדול בישראל - וחברת טק פור גוד, ערכו ערב מיוחד בו כונסו יזמים ומשקיעים ללמידת אתגרי הגיל השלישי, ולקבלת נקודות מבט שונות וכיווני מחשבה יצירתיים לעידוד רתימת ההון האנושי האדיר הקיים בישראל לטובת הנושא החשוב

ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב. צילום: יח"צ

עמותת מטב – ארגון הסיעוד הגדול בישראל – פותחת את שעריה ומחבקת יזמים אשר פועלים ליצירת פתרונות טכנולוגיים לאתגרי הגיל השלישי. יחד עם חברת טק פור גוד כונסו יזמים ומשקיעים לערב מיוחד בו זכו הנוכחים להבין את האתגרים עמם מתמודדים בני הגיל השלישי, ולקבל נקודות מבט שונות וכיווני מחשבה יצירתיים לעידוד רתימת ההון האנושי האדיר הקיים בישראל, לפיתוח ועידוד חדשנות לשיפור איכות חייהם של הקשישים בכל הרבדים – בריאות, חברה וקהילה, בטיחות ועוד.

"אין ספק כי חיבור בין אנשי מקצוע החיים ונושמים את צרכי ואתגרי הגיל השלישי לבין יזמים טכנולוגיים ומשקיעים יכול להוות פתח לעתיד טוב יותר עבור האזרחים הוותיקים", אמר עידו בנימין, מנהל הפיתוח החברתי־עסקי בעמותת מטב. "אנו רואים ביישום טכנולוגיות חדשניות מענה הכרחי וראוי להתמודדות עם האתגרים הנוגעים בהזדקנות האוכלוסייה והעלייה בתוחלת החיים ורותמים לשם כך את ההתמחות הייחודית וההבנה שלנו בעולם הזיקנה על מנת לתת ערך מוסף ליזמים בכל הקשור לפיתוח הטכנולוגיות והבנה יותר טובה ומדויקת של דרישות השוק".

הטכנולוגיה יכולה לגרום גם לבני הגיל השלישי לחייך. צילום אילוסטרציה: BigStock

עומרי בורל, מנכ"לית Tech for Good, אמרה כי "התארכות החיים והזדקנות האוכלוסייה מייצרות ביקוש הולך וגדל לפתרונות חדשים שיאפשרו עצמאות, ימנעו בדידות, וילוו בצורה הטובה ביותר את כולנו בשלב זה של החיים. לטכנולוגיה יש עוצמה אדירה לתת מענה לצרכים האלו – כשהיא נבנית מתוך הבנה מעמיקה ומקצועית של מה שמתרחש בשטח. אנחנו מברכים על העשייה המתמשכת ביחד עם עמותת מטב, ושותפים נוספים לזיהוי הצרכים הללו, וליווי של יוזמות שנותנות להן מענה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים