מרכז הפיתוח התל-אביבי של Booking.com נדד להאקתון באמסטרדם

יותר מארבעים עובדים ממרכז המחקר והפיתוח של Booking.com בתחום למידת המכונה בתל אביב ביקרו לאחרונה במטה משרדי החברה באמסטרדם, כדי להשתתף בכנס טכנולוגי וארבעה ימי האקתון שערכה החברה לעובדיה, יחד עם עמיתיהם מסיאטל, שנחאי ומנצ'סטר.

לורן הלרמאיר, מנהל מרכז הפיתוח והמחקר של Booking.com בתל אביב, אמר: "עבודה בשיתוף פעולה צמוד בין משרדי Booking.com ברחבי העולם כחלק מצוות גלובלי מחובר אחד היא חשובה ביותר, מכיוון שהיא מאפשרת לנו לחלוק ידע, ללמוד זה מזה ולשפר את העבודה שלנו. באופן דומה, שמירה על מתן הזדמנויות לצוות התל אביבי לפיתוח רעיונות שיכולים לייעל את חוויית הלקוח ולעזור לבנות מוצר ללא תחרות, זהו חלק בלתי נפרד מתרבות תהליכי הבדיקות, המבחנים והחדשנות של Booking.com".

לורן הלרמאיר, מנהל מרכז הפיתוח של Booking.com בישראל, ענת קלינסקי, מעצבת חווית משתמש ושליו ברזני, מנהל מוצר בכיר במדע נתונים. צילום: מעיין כפרי

ההאקתון השנה נועד כדי לסייע לחברה במשימתה להעניק לכולם את האפשרות לחוות את העולם באופן פשוט יותר. בשל כך, הוא חולק לכמה קטגוריות מפתח, בהן: קיימות – במסגרתה הצוותים התמקדו באספקת מוצרים חדשניים המסייעים להניע "תיירות בת-קיימא"; הטיול המחובר – בחן דרכים בהן החברה יכולה ללוות את לקוחותיה ולתמוך בהם יותר בכל שלב במסע; קליקתון (Clickathon) – בקטגוריה זו פיתחו הצוותים רעיונות חדשים לשיפור חוויית השותפים של Booking.com באמצעות כלים טכנולוגיים שונים. עבור כל קטגוריית האקתון הוצעו פרסים במקומות ראשון, שני ושלישי, שהתחרו עליהם כמעט 300 פרויקטים שונים שפותחו השנה על ידי צוותי ההאקתון.

עובדי מרכז הפיתוח הישראלים של Booking.com בהאקתון. מימין: אדם הורביץ, שלום אסרף, שרי מזרחי, ארנו סלרמאגר וחן הררי. צילום: מעיין כפרי.

בכנס הטכנולוגי חלקו עובדי מחלקות הטכנולוגיה והמוצרים את ההצלחות, הכישלונות והלקחים שהפיקו במסגרת עבודתם בכמה מסלולים שונים שהציע הכנס, החל מעיצוב מוצר, כתיבת חוויית משתמש (UX), פיתוח מנהיגות וכישרונות, הנדסה, נתונים, אנליטיקה, למידת מכונה, מחקר ועוד.

"ב-Booking.com אנו מטפחים תרבות שמאפשרת לאנשים לנסות דברים חדשים מבלי לפחד להיכשל. כל מי שמכיר את האופן שבו אנו פועלים יודע שאנחנו נוטים לחגוג כישלונות. אנו אפילו מעדיפים להיכשל לעתים קרובות ומהר, כי זה מה שמאפשר לנו להמשיך לחדש ולהישאר גמישים. אנו מכירים בכך שכל טעות היא הזדמנות ללמוד, וזו הסיבה שכל כך חשוב לצוותים שלנו להשתתף באירועים כמו אלה ולחלוק את החוויות שלהם בעצמם", הוסיף הולמייר. "זה עוזר לנו ליצור סביבת עבודה חופשית ופתוחה המסייעת לנו לייצר חדשנות אמיתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים