באו לבקר במאורת הנמר: גולן בר אור ועירית שילה, פרודוור

10/11/2019 14:17
גולן בר אור, שותף וסמנכ"ל השיווק והמכירות, ועירית שילה, מנהלת השיווק, פרודוור ישראל. צילום: פלי הנמר

לאחרונה ביקרו במאורת הנמר גולן בר אור – שותף וסמנכ"ל השיווק והמכירות של פרודוור ישראל, ועירית שילה, מנהלת השיווק של החברה.

בר אור ושילה הדגישו כי פרודוור היא שותף מיקרוסופט דיינמיקס הגדול ביותר בשוק הישראלי. החברה משרתת את כל מגזרי המשק, ולאחרונה הרחיבה את הדגש על מגזר הרשויות המקומיות. במסגרת זו חתמה פרודוור על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אוטומציה החדשה (לשעבר החברה לאוטומציה), להאצת אימוץ טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט (Azure ו-Microsoft Dynamics) ברשויות המקומיות בישראל. ההסכם יסייע לרשויות המקומיות ולתאגידים העירוניים (עיריות, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות, תאגידי מים וחברות עירוניות) לקדם טרנספורמציה דיגיטלית של שירות לאזרח, כולל יישום מוקדי שירות מתקדמים שיאפשרו לתושבים לקבל סיוע ומידע מכתובת אחת במגוון רחב של ערוצים.

בר אור ציין כי לפרודוור ישראל יש פרויקטים רבים ברשויות מקומיות. כך, לדוגמה, בעיריית ירושלים בוצע פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית של השירות לתושבים ולעסקים בעיר. הפרויקט כלל הקמת אתר אינטרנט חדשני, שדרוג מערכת קשרי הלקוחות (CRM) של העיריה, אפשרות לתקשורת רב-ערוצית עם המוקד העירוני (מוקד 106), אפליקציה חדשה למוקד ויישום של אתר אינטרנט חדש לעירייה, שפותח בשיתוף חברת E-wave.

בעיריית תל-אביב יישמה לאחרונה פרודוור מערכת דיינמיקס מתוצרת מיקרוסופט לניהול הפעילויות במרכזים הקהילתיים בעיר, ולביצוע הגביה והתשלומים בגין ההשתתפות בפעילויות. המערכות המיושמות בפרויקט הן מערכת ניהול קשרי הלקוחות Microsoft Dynamics CRM ומערכת Microsoft Dynamics 365 Business ,Central שהינה מערכת ERP לארגונים קטנים ובינוניים.

פרודוור מתקינה ברשויות מקומיות גם מוצרים מתוצרת צד שלישי. כך, לדוגמה, התקינה פרודוור בעיריית רמת גן את מערכת SimpleChat, מפיתוח אלעד מערכות, המשמשת לחיבור כל הערוצים הדיגיטליים דרכם מתקשרים תושבי רמת גן לעירייה, אל מערכת ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות) העירונית שהותקנה על ידי פרודוור, ומבוססת על Microsoft Dynamic 365. המערכת נועדה להעצים את הקשר הדיגיטלי עם תושבי העיר והעסקים השוכנים בה.

"כשותף אוטומציה החדשה הגדול ביותר בשוק הישראלי, וכמומחים לפתרונות ה-CRM וה-ERP של מיקרוסופט, אנחנו נותנים פתרון הוליסטי, מלא, חדשני ובענן לקשר שבין התושבים לרשויות המקומיות", אמר בר אור.

ב-27.11.19 תקיים פרודוור, בשיתוף אוטומציה החדשה, יום עיון בנושא טרנספורמציה דיגיטלית ברשויות המקומיות במתחם מיקרוסופט Reactor בתל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים