KLA ישראל ביצעה פרויקט חונכות במועדונית במגדל העמק

החברה העניקה מלגות ל-15 סטודנטים להנדסה, תושבי מגדל העמק ואלו יתנדבו במועדונית יהונתן, אשר בה מתארחים ילדים צעירים. KLA ועובדיה גם הרימו תרומה משותפת בעבור סעודות חג ש"בית התבשיל" הכין לילדים ולמשפחות נזקקות

בתמונה, מימין לשמאל: אורי תדמור, נשיא KLA ישראל; חלי פרץ, סטודנטית להנדסה ממגדל העמק; ומר אלי ברדה, ראש העיר מגדל העמק. צילום: קובי פורטל, דובר עיריית מגדל העמק

עם בוא החגים וכניסת השנה החדשה, העניקה חברת KLA ישראל מלגות ל-15 סטודנטים להנדסה, תושבי מגדל העמק. הסטודנטים התחייבו בתמורה להתנדב במועדונית יהונתן, אשר בה מתארחים מדי יום 15 ילדים בגילאי 6 עד 12.

עוד לקראת החג, הזמינה KLA את העובדים שלה להרים תרומה משותפת, כל אחד כפי יכולתו, עבור סעודות חג שבית התבשיל מכין לילדים ולמשפחות נזקקות.

"ל-KLA יש מדיניות מעורבות חברתית מוסדרת וענפה, המתפרשת על פני כל ימות השנה וכוללת שיתוף פעולה עם מוסדות רבים במגדל העמק, אבל גם עם סטודנטים להנדסה ומדעים, בפקולטות השונות ברחבי הארץ, מוזיאון המדעטק ועוד ועוד", אמרה ויקי פלטניק, מנהלת משאבי אנוש ב-KLA. "במסגרת זו, גם לקראת ראש השנה הקדשנו כספים ומשאבים נוספים לתמיכה וטיפוח הקהילה, ומצאנו לנכון לרתום גם את העובדים שלנו. מרביתם, יש לציין, התגייסו לפרויקטי ההתנדבות בשמחה וברוחב לב".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים