דטה ו-AI – השילוב המנצח של ליבי טכולוגיות, ארו ישראל ויבמ

לפני ימים אחדים נערך אירוע "Get smart with your DATA" שערכה ליבי טכנולוגיות מקבוצת טלדור, בשיתוף ארו ישראל ויבמ, שלקחו בו חלק עשרות נציגים ובכירים בארגונים הגדולים בארץ, בהם: בנק דיסקונט, בנק הפועלים, קופת חולים כללית, מגדל, סלקום, מנורה מבטחים, רכבת ישראל, כלל ביטוח ועוד.

האירוע נערך בגלריית האירועים ארקו בתל אביב, וכלל ארוחת שף מיוחדת והרצאות של בכירים מיבמ הישראלית והעולמית, ושל בכירי קבוצת טלדור.

את הארוע פתח נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, שהדגיש את ההזדמנויות העומדות בפני כל ארגון בשימוש בבינה מלאכותית בכלים טכנולוגיים זמינים ליישום.

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות, טלדור. צילום: יח"צ

סטיבן גרין, מנהל מכירות יבמ באירופה, סיפר בהרצאתו כי ניתן לראות מגמה ברורה, של חברות וארגונים שמתחילים להבין לעומק את מגוון האפשרויות הקיימות בהטמעת מערכות של בינה מלאכותית. גרין קרא לתחום ה-AI "החשמל החדש" מבחינת גודל הערך שהוא נותן. עוד הוסיף, כי "בעזרת השימוש בווטסון ניתן כיום לייצר בינה מלאכותית בכל פינה בארגון".

סטיבן גרין, מנהל מכירות יבמ באירופה. צילום: יח"צ

הרצאה מרתקת נוספת הועברה על ידי פיטר ד'הייר, Analytics Saas Technical Lead  ב-Data & AI של יבמ אירופה. ד'הייר העמיק בהרצאה והדגים את יכולות ה-AI של מערכת Cognos החדשה והמפתיעה, אשר עולה על יכולות מתחרותיה בשוק ומסוגלת למצוא הקשרים בין כמות גדולה של נתונים. הוא הדגים את היכולת של המערכת להצביע על עובדים בסיכון לעזיבה, וסיפר כי ללא המערכת – לא אפשר היה לצפות ולאבחן בעיות מתחת לפני השטח בארגון.

קארין פייק, מדענית נתונים ועסקי BI ביבמ אירופה התארחה באירוע גם היא, וסיפרה, כי "יבמ משקיעה אנרגיה רבה בעולם הבינה המלאכותית, זאת מתוך צורך אמיתי שהגיע מהשטח ומהבנה של הערך המוסף הנובע מטכנולוגיה זו ללקוחות ולמשתמשי הקצה".

צור חזן, מנהל מכירות תחום תוכנה ביבמ הציג תרחישי שימוש מעניינים שהושמו בישראל במגזרים שונים, כגון פיננסי ובריאות ובתחומים מעניינים כגון HR, ייצור ועוד.

חתם את האירוע יוסי כהן, CTO של חברת 3Base מקבוצת טלדור, ודיבר על הצמיחה האדירה בעולם הדטה, על האתגרים ועל הפתרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים