האקתון שירות והמתנה בשיתוף HIT ומכבי שירותי בריאות – פחות המתנה בתורים

האקאתון ראשון מסוגו, המשותף לאקסלרטור החדשנות Handzone של HIT מכון הטכנולוגי חולון ולמכון קאהן-סגול-מכבי למחקר וחדשנות של מכבי שירותי בריאות, הסתיים עם קבוצת זוכים שמשכו את העניין הרב בקרב המנטורים והשופטים:

ארבעת הזוכים הם  סיגל גרין, דיקלה חורש, עטרה חדג'ג' ואלכס קרסנוב מקבוצת Just In Time, שהציגה שירות הזמנת תור מרחוק לשירותי מעבדה ואחיות, באופן שמאפשר עבור כל מטופל לקבוע תור בזמן ובמקום האופטימלי שלו לפי מופע התור הנוכחי בסניפים. הזוכים פיתחו אלוגריתם חכם לוויסות ביקושים ועומסים, המביא לצמצום זמן המתנה במרפאה ובכך גם ליצירת חוויית המתנה מיטבית.

והפרס: הזדמנות להיפגש עם נציגי חממת החדשנות של מכבי EHealth Ventures, כדי לבחון את המשך פיתוח הרעיון ובכלל זה בחינת אפשרות להשקעה של עד שלושה מיליון ש״ח מטעמה של החממה.

מימין: גידי לשץ; אלכס קרסנוב, נשיא המכון הטכנולוגי חולון HIT; פרופ' אדוארד יעקובוב; סיגל גרין; דודי ראב"ד. צילום: דינה סטסקוביץ

ההאקאתון, שכותרתו "יצירת חוויית שירות עתידית במרכזי מכבי", נמשך 12 שעות והשתתפו בו כ-50 מפתחים בעלי רקע מגוון בתחומי הבריאות, חוויית הלקוח, עיצוב והנדסה. הם הציגו פיתוחים חדשניים ומתקדמים עבור עולמות חוויית השירות בדגש על התמצאות והמתנה, מרגע כניסת החבר למרכז מכבי ועד הרגע שהוא מתקבל אצל נותן הטיפול.

תשע קבוצות העלו יוצר מ-30 רעיונות במהלך היום, מתוכם נבחרו להצגה תשע שהיו ברמת חשיבה ויישום גבוהים מאוד.

את ההאקאתון ניהל נועם קולמן, הנמנה עם סגל המכון, מחברת Context-TLV, יחד עם שותפו יותם בורשטיין. קולמן, בוגר מצטיין מ-HIT, צבר ניסיון רב בחו"ל ואותר בתום לימודיו על ידי האמן רון ארד, אצלו עבד בסטודיו בלונדון.

מומחי מכבי ו-HIT, ששימשו כמנטורים, הנחו את המפתחים, וועדת שיפוט משותפת בחרה את הזוכים, אשר יקבלו את ההזדמנות להפוך את הפיתוח שלהם לכדי  שירות  או מוצר במכבי.

מימין: שרון הנדלמן גוטליב, מנהלת החדשנות בשירות, מכבי שירותי בריאות, טלי מלאך, מנהלת החדשנות ב-HIT. צילום: דינה סטסקוביץ

עם השופטים נמנו גידי לשץ – ראש היחידה לחדשנות בשירות ותפעול במכבי שירותי בריאות, ד״ר רפאל ברכאן – ראש רשות המחקר, הפיתוח וקשרי החוץ ב-HIT, ואחרים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסנת

    יש עשרות מערכות כאלו בארץ ומאות בעולם...

אירועים קרובים