באו לבקר במאורת הנמר: עירית לוטן וחן לוטן חביב, Weblet

06/11/2018 17:43
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - חן לוטן חביב, סמנכ"לית ב-Weblet, ועירית לוטן, מנכ"לית החברה. צילום: פלי הנמר

מאורת הנמר אירחה באחרונה את עירית לוטן, מנכ"לית משותפת ב-Weblet, ואת חן לוטן חביב, סמנכ"לית בחברה.

בשיחתנו הקולחת דיברנו על אחת התופעות המאפיינות את ההנהלות במגזר העסקי בתקופה האחרונה – הרצון להצעיד את הארגונים שלהן לכיוון של דיגיטל ומובייל. האורחות שלי סיפרו לי שארגונים גדולים רבים עדיין לא עברו לשם ופונים ל-Weblet בבקשה לקבל ייעוץ ופתרונות.

Weblet (אקזקיוטק בשמה הקודם) מעבירה לקוחות לעידן הדיגיטל בכלל ולתחום המובייל בפרט. לדברי השתיים, "פיתחנו פלטפורמת מובייל אינטרנטית וגנרית לאנשי שטח בשם אפליקציית Weblet, שנותנת מענה לתהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים בשטח ומתקשרת למערכות הליבה הארגוניות. בזכות המומחיות שלנו מזה שנים, הן ב-ERP והן במובייל, אנחנו מלווים את תהליך המעבר לדיגיטל מקצה לקצה – החל באפיון הצרכים, דרך הפעלת הפלטפורמה וכלה בהטמעה בשטח".

לדבריהן, "הפלטפורמה הגנרית הזו מאפשרת לתת לכל לקוח פתרון מחשובי במובייל במינימום זמן וכסף. זאת, מפני שאין צורך בפיתוח תוכנה ארוך, אלא רק בהגדרות ובפרמטרים גנריים שמספקים פתרון שכאילו נתפר עבור הלקוח. במילים אחרות, אנחנו מספקים אפליקציה בעלת יציבות של תוכנת מדף, שנתפרה כטיילור מייד".

ללוטן וללוטן חביב חשוב להדגיש כי "האפליקציה שלנו אינה דורשת התקנה בשטח. אין צורך בהורדה מחנויות ואין שום אילוצים של מערכת הפעלה או חומרה. זוהי מערכת חוצת פלטפורמות, שפועלת על גבי כל מערכת הפעלה, מכשיר נייד וטאבלט, כולל מחשבים ניידים ושולחניים, מאחר שהיא פותחה בטכנולוגיית PWA. האפליקציה פועלת גם באופליין".

"ככל הידוע לנו, אין בית תוכנה שמספק מוצר ייחודי כזה, עם פלטפורמה עשירה של פתרונות בתחומי הרכב, הלוגיסטיקה, הפיננסים ועוד", אמרו השתיים.

הן סיפרו שהאפליקציה של החברה "מופעלת אצל מאות אלפי משתמשים מדי יום והפכה אותנו לחלוצים בייעוץ, הכוונה ומימוש של מעבר הארגון לדיגיטל".

הפונקציונאליות של המערכת

לוטן ולוטן חביב דיברו גם על הפונקציונאליות של המערכת: "Weblet מייעלת את כל תהליכי המכירה, האספקה, הגבייה וניהול המלאי, ומביאה לעלייה במחזורים ולירידה בעלויות. היא מאפשרת ללקוח להשתחרר לחלוטין מכל ניירת ולקבל מידע עדכני מהשטח". הן הוסיפו כי "האפליקציה מבצעת אינטגרציה של כל המידע ומציגה אותו בפני שלושה דרגים: אנשי השטח, מנהלי המחלקות ומקבלי ההחלטות. בפני כל אחד מהם מוצג בזמן אמת המידע הרלוונטי, המאפשר לו לקבל החלטות מהירות בשיטת החריגים".

"לדוגמה", ציינו, "לסוכן מכירות היא מציגה את רשימת הלקוחות שמפגרים בתשלומים, מוצרים שכדאי לקדם כי הם במלאי, לקוחות שכדאי לבקר ועוד. למנהלי המחלקות היא מזרימה מידע אודות פערים, השוואות בין עובדים, עמידה ביעדים, אי עמידה בזמני אספקה, דשבורדים וכדומה. מקבלי ההחלטות מקבלים את כל המידע הנדרש כדי לייעל, לשפר ולחסוך במשאבים". עוד הן אמרו שהאפליקציה מתממשקת לכל תוכנות ה-ERP.

"Weblet מתמחה בכל סוגי הלקוחות, ובכללם בארגונים גדולים מאוד", סיכמו. "אם נצטט את לקוחותינו, יש לנו סיפורי הצלחה במקומות שבהם אחרים נכשלו. נזכיר רק מכתב תודה אחד שקיבלנו ממש באחרונה מסמנכ"ל בחברת שיווק, שרשם לנו כי 'הפעלת אפליקציית Weblet הגדילה את המכירות בכ-30%, גלגול המלאי שלנו השתפר בצורה משמעותית, כל תהליכי התפעול של העסק התייעלו וחסכו כוח אדם פקידותי, וזכינו להחזר השקעה מהיר ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים