יזמית? כדאי לך לדעת

M12 של מיקרוסופט הכריזה על תחרות עולמית על סך 4 מיליון דולר לנשים יזמיות ● 2.2% בלבד מסך ההשקעות ב-2017 היו בסטארט-אפים המונהגים על ידי נשים

29/07/2018 11:53
נשים יזמיות? הידיעה הזאת מיועדת לכן. צילום אילוסטרציה: BigStock

M12, קרן ההשקעות של מיקרוסופט (Microsoft) בשיתוף קבוצת Silicon Valley Bank SVB ו- EQT Ventures הודיעה בשבוע שעבר על תחרות סטארט-אפים בהיקף של 4 מיליון דולר המתמקדת בקידום יזמות נשית.

החברות יעניקו 4 מיליון דולר במימון, גישה למשאבים טכנולוגיים ומנטורינג ל-2 חברות סטארט-אפ מובילות בתחום הפתרונות הארגוניים שבראשן עומדות נשים פורצות דרך.

נשים יזמיות מקבלות אחוז נמוך מהשקעות ההון סיכון בעולם

בקרןאמרו כי נשים יזמיות מקבלות אחוז נמוך מהשקעות ההון סיכון ברחבי העולם. על פי הנתונים, ב-2017, רק 2.2% מכלל ההשקעות בחברות סטארט-אפ הושקעו בחברות שהקימו נשים. עם זאת מחקרים מראים כי השקעה בחברות שהוקמו על-ידי נשים, מעניקה תשואה גבוהה באופן משמעותי מהממוצע בשוק.

בקרן הוסיפו כי באמצעות התחרות, M12 ושותפותיה מבקשות  להגדיל את הגיוון בפורטפוליו ההשקעות שלהן ולהעלות את המודעות לפער המימון הקיים וליתרונות הטמונים בהפצה שוויונית של ההון.

ההרשמה לתחרות נפתחה לפני ימים ספורים והיא תיסגר ב-30 בספטמבר 2018. התחרות תתקיים בשלושה אזורים: ישראל, אירופה וצפון אמריקה. חברות יוכלו לגשת לתחרות אם יש אישה אחת לפחות בין המייסדות ואם הן גייסו סכום שלא עולה על 4 מיליון דולר במימון עצמי משולב ו/או בהלוואות בעת יום ההרשמה לתחרות. הפוקוס של החברות הניגשות לתחרות צריך להיות על מוצרים, שירותים או פלטפורמות שפותרות צורך העסקי.

פגי ג'ונסון, סגנית נשיא מיקרוסופט לפיתוח עסקי: "M12 הוקמה על מנת להשקיע באנשים חדשניים וברעיונות שלהם. תחרות היזמיות אותה אנו משיקים היום, מהווה חלק והרחבה של התפיסה הזאת. עצם התחרות היא הזדמנות להזכיר לקהילת ההון סיכון כי ההשקעה בנשים טובה לא רק כערך, אלא צעד עסקי טוב".

לפרטים והרשמה לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים