Fiverr פותחת משרד בסן פרנסיסקו – ומינתה שני מנהלים בכירים

החברה הישראלית, שעוסקת במסחר אלקטרוני עבור שירותים דיגיטליים, פותחת משרד חמישי במספר, שמצטרף לאלאה הקיימים בניו-יורק, שיקאגו, מיאמי ותל אביב

משרדים חדשים ומנהלים חדשים. Fiverr

Fiverr, חברה ישראלית המציעה זירת מסחר אלקטרונית לשירותים דיגיטליים, פותחת משרדים בסן פרנסיסקו ומינתה שני מנהלים בכירים. מהחברה נמסר כי מהלכים אלה מגיעים לאחר שנה בה היא הגדילה את ההכנסות בשיעור תלת ספרתי.

המנהלים, שיישבו במשרדים החדשים בקליפורניה, הם ברנט מסנג'ר, שישמש ראש קהילה גלובלי, וכריס ליין, ראש מחלקת הדיגיטל הגלובלית.

ברנט מסנג'ר, ראש קהילה גלובלי ב-Fiverr. צילום: יח"צ

ברנט מסנג'ר, ראש קהילה גלובלי ב-Fiverr. צילום: יח"צ

מסנג'ר עבד ב-2008 כמנהל מטה השטח עבור קמפיין הבחירות של ברק אובמה לנשיאות ארצות הברית. לאחר מכן הוא הצטרף, יחד עם מובילים נוספים של הקמפיין, לחברת הייעוץ 270 אסטרטגיות, שם שימש כסגן נשיא בכיר ועבד עם מותגים דוגמת Airbnb ,Lyft ו-SolarCity. מ-Fiverr נמסר כי מסנג'ר מביא עימו לחברה "הבנה מעמיקה של תהליך יצירת מעורבות קהילה מהשורש (Grassroots community)".

ליין ינהל במסגרת תפקידו החדש את הנוכחות הדיגיטלית של המותג של Fiverr ומעורבות הקהילה באמצעות ערוצי תקשורת שונים. הוא עבד בעבר עם מותגים דוגמת אדובי (Adobe), גוגל (Google) והניו-יורק טיימס (New York Times). ליין מגיע לתפקידו החדש מ-Methods Communications, שם שימש כסגן נשיא לשיווק משולב.

כריס ליין, ראש מחלקת הדיגיטל הגלובלית של Fiverr

כריס ליין, ראש מחלקת הדיגיטל הגלובלית של Fiverr

משרד רביעי בארצות הברית

Fiverr נוסדה ב-2010 על ידי שי ווינינגר ומיכה קאופמן, המשמש כמנכ"ל החברה. בנובמבר האחרון היא הודיעה על גיוס של 60 מיליון דולר, שהעמיד את הסכום שגייסה עד אז על 110 מיליון. בין המשקיעים בה נמנות קרנות הון-הסיכון בסמר (Bessemer) ו-ונצ'ר פרטנרס (Venture Partners). המשרד של Fiverr בסן פרנסיסקו הוא החמישי במספר של החברה, ומצטרף לאלה הקיימים בניו-יורק, שיקאגו, מיאמי ותל אביב.

קאופמן אמר כי ״סביבת החדשנות של סן פרנסיסקו הופכת אותה לבית טוב עבורנו. הקהילה שלנו היא מנוע צמיחה מרכזי להצלחת החברה וצירופם לחברה של מנהלים הממוקדים בתחום מחזקת את הקשרים שלנו עם יזמים ופרילנסרים, שמסתמכים על הפלטפורמה של Fiverr".

מסנג'ר ציין ש-"מיסודה, Fiverr היא חברה מונעת קהילה, ויש לנו הזדמנות להרחיב את נוכחות החברה למשהו שקיים גם אונליין וגם בעולם האמיתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים