סאפ ישראל כובשת את ברצלונה

שותפי סאפ ישראל בכנס בברצלונה

ה-Innovation Summit, כנס החדשנות של סאפ (SAP), שהתקיים באחרונה בברצלונה, זימן אליו אלפי משתתפים מסביב לעולם, וביניהם משלחת של עשרות משתתפים מישראל. הכנס נסב סביב פתרון ה-ERP לעסקים קטנים ובינוניים SAP Business One.

השנה נרשמה השתתפות מרשימה של שותפי SAP Business One, ששלחו נציגים בכירים לכנס, שמהווה פלטפורמה מקצועית ועסקית לקידום ושדרוג הידע, לצד קידום עסקים ושיתופי פעולה ברמה הגלובלית.

במהלך הכנס העבירו אנשי סאפ, שותפים עסקיים ולקוחות עשרות הרצאות שכללו, בין השאר, חשיפות ראשונות של הגרסה העתידית SAP Business One 9.3, אפליקציית מובייל חדשה ופיתוחים בסביבות הענן של HANA, שמיועדים ללקוחות SAP Business One.

אחד משיאי הכנס היה הצגת סיפור הלקוח של פרויקט SAP Business One on HANA בתנועת הצופים בישראל, שיושם על ידי BDO זיו האפט. הפרויקט, שהינו יישום SAP Business One on HANA הגדול בעולם, הוצג על ידי רוני רחמים, יו"ר ועדת המחשוב של תנועת הנוער, ולימור רובין, סמנכ"לית הכספים של הארגון.

גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בישראל, ציין ש-"התכנים הרבים להם נחשפו השותפים בכנס, כמו גם החיבור האישי לדרג ההנהלה הבכיר ביותר בארגון ה- Business One SAP, מאפשרים לשותפינו לתכנן נכון השקעות ומהלכים אסטרטגיים, ולהביא לידי ביטוי הלכה למעשה את החדשנות לפתח עסקי לקוחותיהם".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

רוני רחמים, יו"ר ועדת המחשוב של הצופים בישראל, מציג את פרויקט יישום SAP Business One on HANA בתנועה

רוני רחמים, יו"ר ועדת המחשוב של הצופים בישראל, מציג את פרויקט יישום SAP Business One on HANA בתנועה

שותפי סאפ ישראל בכנס בברצלונה

שותפי סאפ ישראל בכנס בברצלונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים