"הקושי בספורט האתגרי קטן לעומת מה שעוברים הילדים חולי הסרטן"

כך אמר שריג צור, מנכ''ל ווי-אנקור מקבוצת חילן ● לדבריו, "המטרה של התרומה היא זו שמדרבנת אותנו, כי אנו שמים את עצמנו במקום שאנו לא רגילים אליו"

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור מקבוצת חילן. צילום: קובי קנטור

"הקושי שאנו נחווה בפעילות הספורט האתגרי קטן ומשני בחשיבותו לעומת מה שעוברים הילדים חולי הסרטן", כך אמר שריג צור, מנכ"ל ווי-אנקור מקבוצת חילן.

קבוצת אנשים ומחשבים וקבוצת אוטופונט (Autofont) פועלים בימים אלה לגיוס תרומות ולסיום הכשרת  נבחרת ה-C3 TOUGH MUDDER, שתרוץ באתגר ה-TOUGH MUDDER באנגליה. האירוע יתקיים בסוף החודש באנגליה, במסלול מכשולים אתגרי במיוחד, הנמצא מרחק שעה נסיעה מלונדון, ואשר משמש את היחידות המיוחדות בצבא בריטניה.

משתתפי הנבחרת מתאמנים יחדיו לקראת האתגר מזה חצי שנה. הם יעברו את המסלול הקשוח של הכוחות המיוחדים של בריטניה, 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי קרח ובוץ, חשמל וגז מדמיע ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור מכשולים אחרים. את כל זה, הם יבצעו למען מטרת על – גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים – למען ילדים חולי סרטן.

יציאה מאזור הנוחות

קבוצת חילן תרמה סכום כסף לאירוע, ו-ווי-אנקור פרסה את חסותה על האירוע. "הקמנו נבחרת של אנשים נהדרים", אומר צור. "המשימה היא פעילות ספורטיבית אתגרית לטובת גיוס כספים למטרה נעלה. המשמעות היא יציאה מ'אזור הנוחות' שלנו, כי הרי רובנו עוסקים בפעילות ספורטיבית. המטרה של התרומה היא זו שמדרבנת אותנו, כי אנו שמים את עצמנו במקום שאנו לא רגילים אליו".

"חשוב לציין", אמר צור, "כי עם כל הכבוד, המשתתפים בפעילות הספורט האתגרי הם לא במרכז. אנחנו לא הנושא. המסר הוא לראות את המקום שלנו בחיים: בסופו של דבר אנו רוצים לתרום ולהתרים כספים לטובת העמותה. אספנו כסף וצריך לאסוף עוד. אנו קוראים לחברי הקהילה לתרום לעמותת גדולים מהחיים, שכל כולה מוקדשת לטיפול בילדים חולי סרטן. הפעילות שלנו מעלה את המודעות לתחום – הילדים חולי הסרטן הם במוקד ולטובתם אנו פועלים".

משתתפי הנבחרת עובדים קשה בגיוס התרומות, ואף תורמים בעצמם:
נורית הורביץ, SRL מקבוצת אומניטק; שי גוטמן, UPS ישראל; אריה רייכר, רשת-נגה ערוץ 2; ערן גוטמן, שיכון ובינוי מקבוצת אריסון; טל נתנוביץ', שיכון ובינוי מקבוצת אריסון – סולל בונה; איתי זימן, מכבידנט; לירז חכמון ורונית פטר, מימון ישיר; איציק כרמלי, עיריית ראשון לציון; אסף בר, איטרניטי מקבוצת אמן; יועד דותן, פלסטו-שק; אבי בר זכאי, שירביט; אלון כהן, אוטופונט איי.פי אס; אורן לשם, דוקומושיין; נטלי גבאי, אנשים ומחשבים; יפית אלירז, מוביסק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים