ששי שילה ימונה למנכ"ל אוטומציה החדשה

שילה יחליף את אלי אחי מרדכי, שפרש מהתפקיד בסוף השנה שעברה ● בימים אלה הוא עובר חפיפה עם עדי אייל, שמכהן כמנכ"ל זמני מאז עזיבתו של אחי מרדכי

בבעלות מלאה של One1. אוטומציה החדשה

ששי שילה, לשעבר יו"ר דואר ישראל, ימונה בקרוב לתפקיד מנכ"ל אוטומציה החדשה (לשעבר החברה לאוטומציה) – כך נודע לאנשים ומחשבים. בשלב ראשון צורף שילה להנהלת החברה, מתוך כוונה שבהמשך ימונה למנכ"ל שלה, ותפקידו הרשמי הוא יועץ לפיתוח עסקי.

שילה יחליף את אלי אחי מרדכי, שסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה בסוף השנה שעברה, לאחר שנתיים בתפקיד. מאז שפרש אחי מרדכי ניהל את אוטומציה החדשה עדי אייל, יו"ר הדירקטוריון של קבוצת One1, שהינה הבעלים של החברה, ובימים אלה מבצע שילה חפיפה איתו. עד ההחלפה המלאה של אייל יכהן שילה כמשנה שלו.

בעבר הרחוק כיהן שילה כמנכ"ל החברה למשק וכלכלה של מרכז השלטון המקומי. אחר כך שימש בתפקידים ציבוריים, בין היתר כיו"ר דואר ישראל בין השנים 2010-2013. לאחר מכן הוא כיהן כמנכ"ל נתיבי היובל, זכיינית כביש 431.

שילה אישר כי הוא מכהן כיועץ לפיתוח עסקי באוטומציה החדשה. עד לפרסום הידיעה לא התקבלה תגובה מהחברה עצמה.

אוטומציה החדשה היא חברת המחשוב של השלטון המקומי, והיא נרכשה על ידי One1 לפני כשנתיים, לאחר משא ומתן ארוך. הרכישה בוצעה בעקבות החלטת מרכז השלטון המקומי להפריט את החברה.

אלי אחי מרדכי גויס על יד עדי אייל כדי לשקם את החברה לאוטומציה, ששינתה את שמה בעקבות הרכישה, להתאים את פעילותה לאסטרטגיה של One1 ולחזק את מעמדה בשלטון המקומי. עם פרישתו כתב אחי מרדכי: ״בתום שנתיים מאתגרות ומרתקות, בהן הובלתי את אוטומציה החדשה לדרך חדשה, החלטתי שהגיעה העת להמשיך הלאה בדרכי המקצועית ולעבור לאתגר הבא".

אייל אמר עם פרישתו של אחי מרדכי: "רכשנו חברה במצב קשה ואני שמח לומר שאחרי שנתיים עמדנו בכל היעדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים