עכשיו זה רשמי: החברה לאוטומציה נמכרה ל-One1; עמוס רובין מונה למנכ"ל

טקס החתימה נערך לאחר ש-One1 הסכימה לשלם תמורתה 12 מיליון שקלים והבטיחה להזרים לה אשראי נוסף ● רובין, עד כה סמנכ"ל מערכות גבייה ופיננסים של החברה לאוטומציה, מונה על ידי הדירקטוריון הישן, לפני שהרוכשת הכניסה אליו את אנשיה

פחות מיממה לאחר חתימת ההסכם בין מרכז השלטון המקומי ל-One1 על מכירת השליטה בחברה לאוטומציה, מינה אמש (ד') דירקטוריון הנרכשת את עמוס רובין לתפקיד המנכ"ל. משה אלקסלסי, יו"ר החברה, הודיע על המינוי לעובדים. רובין שימש עד כה כסמנכ"ל מערכות גבייה ופיננסים.

החברה לאוטומציה מתפקדת מזה כשנה ללא מנכ"ל, לאחר שהמנכ"ל האחרון, אריה מצליח, פרש בפברואר אשתקד. מצליח נימק את פרישתו מסיבות אישיות. עם פרישתו החל תהליך מכירת החברה שכאמור, הסתיים השבוע עם חתימת ההסכם.

מימין: שאולי כהן, סמנכ"ל הכספים של One1; עדי אייל, יו"ר One1; חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות; שלמה דולברג, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי; ויואב בן ישעיה, ראש מחלקת מיזוגים ורכישות בארנסט אנד יאנגיצוין כי הדירקטוריון שבחר ברובין הוא הדירקטוריון הישן של החברה ו-One1 טרם הכניסה אליו את אנשיה.

ההסכם בין מרכז השלטון המקומי ל-One1 נחתם במעמד יו"ר המרכז וראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, ויו"ר הרוכשת, עדי אייל. One1 קנתה 51% ממניות החברה לאוטומציה תמורת 12 מיליון שקלים, תוך התחייבות להזרמת אשראי נוסף.

הליך המכרז בוצע על ידי מרכז השלטון המקומי, בסיוע של יואב בן ישעיה, ראש מחלקת מיזוגים ורכישות ב-EY, ובהשתתפות משקיף מטעם החשב הכללי במשרד האוצר. השלמת הליך המכירה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירה אלקלעי

    אופס ועוד דבר, מחפש מנהלת לישכה ? :)

  2. מירה אלקלעי

    בהצלחה למנכ"ל - מקווה שהשלטון החדש יתן למנכ"ל לעבוד. בתקווה שהחברה תצליח ולחברים שלנו יהיה מקור פרנסה.

אירועים קרובים