סאנדיסק הקימה מעבדת אלקטרוניקה לתלמידים באורט מעלות

במסגרת לקיחת חלק פעיל בחיי בית הספר, תרמו העובדים מעבדה הכוללת ציוד אלקטרוניקה ומחשוב ● הם אף ילוו פרויקטים טכנולוגיים לבגרות, ישמשו ״אחים בוגרים״ וירצו בפני התלמידים

משמאל לימין: אוהד סופרין, צוות המחשוב של סאנדיסק, ענת כהן, מנהלת אתר תפן של סאנדיסק, גונן כהן, ואיגור לנצמן מצוות המחשוב בחברה. צילום: יח"צ

סאנדיסק (SanDisk), ענקית זכרונות ה-Flash, המפעילה מרכז פיתוח בתפן, תרמה ציוד, תשתיות וכוח אדם להקמת מעבדת אלקטרוניקה ומחשבים שתשמש את תלמידי בית הספר "אורט מעלות", המשמש כ"שותף הקהילתי" של החברה בצפון הארץ.

המהלך הוא חלק מפעילותה של סאנדיסק למעורבות בקהילה. בטקס שנערך בבית הספר, לקחו חלק מנהלת אתר תפן של סאנדיסק, ענת כהן ומנהלת בית הספר, סופי בן ארצי.

אורט מעלות הינו בית ספר שש-שנתי ומשתייך לרשת בתי הספר של אורט, רשת חינוך טכנולוגית-מדעית. בבית הספר מתחנכים כ-850 תלמידים מהעיר מעלות, מכפר ורדים ומיישובי הסביבה.

עובדי סאנדיסק התומכים בבית הספר זו השנה השלישית, ימשיכו גם השנה לקחת חלק פעיל בחיי בית הספר במספר פרויקטים התנדבותיים, בינהם ליווי פרויקטים טכנולוגיים לבגרות במגמת האלקטרוניקה, שיפור ביצועי התלמידים במקצועות המתמטיקה, פיזיקה ואנגלית, במסגרתם מגיעים התלמידים לאתר סאנדיסק בתפן וחניכה אישית של תלמידים כ"אחים בוגרים".

"טיפוח המצוינות, מיצוי יכולותיהם של התלמידים וקידומם החברתי-כלכלי, והחינוך המדעי-טכנולוגי שהוא בראש מעייניהם, תואם לראיית העולם שלנו״, אומרת כהן. ״משיחות עם המתנדבים שלנו, עולה שהם נהנים מהחיבור הזה לא פחות מהתלמידים עצמם".

דירוג מעלה לשנת 2015, המדרג את החברות הגדולות במשק, בין השאר על בסיס תרומה לקהילה ומעורבות חברתית של עובדים, העניק לסאנדיסק ישראל דירוג של "פלטינה+": הדירוג הגבוה ביותר הניתן לחברות. סיכומי הפעילות החברתית שערכה החברה מגלים כי 99% מעובדי ומנהלי החברה השתתפו בפעילות קהילתית לפחות פעם אחת, השקיעו מעל 4,200 שעות התנדבות למען הקהילה ועמדו (בגאווה) מאחורי כ- 1.8 מיליון שקלים שנתרמו למגוון עמותות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים