כבוד למצטייני המחשוב! – חלק ה'

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל, מברך בשם החברה את הזוכים בתחרות

אולם האירועים לאגו שקק באחרונה מאות בכירים, מומחים ומצטיינים בתחומי ההיי-טק השונים. כולם הגיעו לראשון לציון על מנת להשתתף בטקס מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים – חלקם כדי לקבל את התארים והאחרים כדי לתת להם את הכבוד הראוי.

באותו מעמד חגיגי חולקו אותות הצטיינות לגופים בכירים ומובילים במשק – מחברות במגזר הפרטי ועד לגופים ממשלתיים וביטחוניים, בהם השב"כ. בזה אחר זה, עלו נציגי הגופים השונים לבימה נרגשים וקיבלו את הפרסים.

בכירים במגזר הציבורי כראש השב"כ, יורם כהן, בהופעה פומבית נדירה, ויו"ר הרשות לניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, דיברו על החשיבות והתרומה של הטכנולוגיה לחיינו, כולל לשמירה עליהם.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם רשמים ותמונות למזכרת.

גיל כהן, מנהל בבינת תקשורת מחשבים, קיבל אות הוקרה ובירך את הצוות של UPS על אחד הפרויקטים שזכו באות בגינו בסיוע פעיל של בינת.


מוטי לוי, ה-CTO של התעשייה הצבאית, מברך בשם אגף הטכנולוגיה והמחשוב של הארגון, שהיה בין הזוכים  בתחרות. לוי מסיים בימים אלה שנים רבות של עבודה בתעשייה הצבאית, בהן מילא תפקידי ניהול בכירים בתחומים שונים, כולל אגף הטכנולוגיה והמחשוב.

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל (Oracle) ישראל, מברך בשם החברה את הזוכים בתחרות.

שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס, קיבלה בשם החברה אות הוקרה על המיזם החדשני 8300, שמאתר סטארט-אפים שיש להם פתרונות לשוק הארגוני ומסייע להם להטמיע אותם בארגונים. איתה בתמונה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ומנחה הטקס.

יורם אלול, מנהל עסקים ב-BMC, מקבל בשם כימיקלים לישראל פרס הצטיינות על פרויקט "הרמוניה" שבוצע בחברה.

גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1, מקבלת בשם החברה גביע הוקרה על שורה של מיזמים שהחברה הייתה שותפה בהם השנה. בין היתר, החברה השיקה השנה מיזם שנועד להקים קהילה של סטארט-אפים שמציעים פתרונות B2B ולסייע להם לפרוץ לשווקים בארץ ובעולם.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים