כנס eGov – בסימן התקשוב הממשלתי; חלק ד'

עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה ואורח כבוד בכנס eGov 2015

מאות מומחים ואנשי מקצוע התכנסו באחרונה במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ל-eGov 2015 – כנס התקשוב הממשלתי השנתי של אנשים ומחשבים.

הכנס, שנערך בשיתוף פורום המנמ"רים בממשלה, עמד בסימן הטרנספורמציה הדיגיטלית, שנועדה לשדרג את שירותי הממשלה לשירותים דיגיטליים – dGov. לכן, כותרתו הייתה From eGov to dGov.

נטלו חלק באירוע מנהלי התקשוב בממשלה, מנמ"רי המשרדים ומנהלי החברות הספקיות שעובדות עם הממשלה ומסייעות לה לממש את התוכניות שלה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

איפה כל זה התחיל: בתחילת הכנס עלה לברך איציק כהן, לשעבר סגן החשב הכללי במשרד האוצר, שסיפר לצעירים שבקהל כיצד התחיל eGov וכיצד הוא זכה להיות בין אלה שהניחו את היסודות לפרויקטי ממשל זמין, מרכבה ואחרים. לידו על הבמה יוסי יעקובי מממשל זמין, שבמשך שנים היה עוזרו הנאמן של כהן. יעקובי עומד לפרוש מהשירות הממשלתי בקרוב.


ויקטור אררה
, יו"ר ועדת התכנים למסלול התחבורה בכנס eGov מיום היווסדו ויועץ מחשוב בכיר בעולם זה. אררה הוביל גם השנה את מסלול התחבורה, שנערך במקביל למליאה של eGov.


עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה, היה אורח הכבוד באירוע. מלבד השתתפותו במסלול התחבורה הוביל יצחקי פאנל מרתק בהשתתפות בכירים מממשרד התחבורה, ממשל זמין ועוד.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים