כנס eGov – בסימן התקשוב הממשלתי; חלק ב'

הביתן של טושיבה בכנס eGov 2015

מאות מומחים ואנשי מקצוע התכנסו באחרונה במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ל-eGov 2015 – כנס התקשוב הממשלתי השנתי של אנשים ומחשבים.

הכנס, שנערך בשיתוף פורום המנמ"רים בממשלה, עמד בסימן הטרנספורמציה הדיגיטלית, שנועדה לשדרג את שירותי הממשלה לשירותים דיגיטליים – dGov. לכן, כותרתו הייתה From eGov to dGov.

נטלו חלק באירוע מנהלי התקשוב בממשלה, מנמ"רי המשרדים ומנהלי החברות הספקיות שעובדות עם הממשלה ומסייעות לה לממש את התוכניות שלה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


Veeam, יצרנית פתרונות גיבוי וניהול לסביבות וריטואליצזיה, בהנהלת ורד ליברמן, הציגה באירוע את הפתרונות אותם היא משלבת בעבודה משותפת עם מנמ"רי הממשלה והמזגזר הציבורי.


מפעיל משקיעה בתערוכות יצירתיות ומקוריות רבות מאוד בעיצוב הביתנים שלה, מה שהופך את הביקורים בהם לחוויה. בכנס eGov ציינה מפעיל שנת עבודה מוצלחת עם הממשלה, לאחר שזכתה במכרז של החשב הכללי לציוד מדפסות, סורקים ופקסים. אלה כוללים את הטכנולוגיה החדישה של בקרת הדפסה וצילום, המביאה  לחיסכון משמעותי בהוצאות הממשלה.


טושיבה
(Toshiba) הציגה בביתנה מגוון מפתרונותיה, בהם מחשבים ניידים, זיכרון נייד ופתרונות רפוואיים.


נציגי אוויה (Avaya) הציגו בכנס את פתרונות התקשורת והטלפוניה חובקי העולם, אותם היא מטמיעה, בעזרת אנשי הטכנולוגיה והמנמ"רים, במשרדי ממשלה שונים.


פרודוור
(Prodware) הציגה בביתן שלה קול סנטרים למוקדי שירות טלפוניים, לשיפור השירות לאזרח.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים